**موسوعة التضريب والترقيع: المشاركات والردود فقط ! **

الخياطة والتطريز

انا كمان مثل ام عزوز عايزه ابدأ بحاجه بسيطه مثل مفرش طاوله صغير او خداديه واحنا فى انتظاراول درس
896
51K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

امل عفيفي
امل عفيفي
بسم الله
اهلا بيكي مرج الزهور وانا معاكي ومنتظرة التعليم وارجوكي بسرعة ربنا معاكي
هالة المجد
هالة المجد
:26: السلام عليك أختي مرج الزهور فعلا هذه الصور قد أعادت للذاكرة صورا جميلة من ذكريات الطفولة كما قالت أختي دراوشه وانا سأكون على أتم الاستعداد للتعلم انشاء الله:26: :26:
شط النخيل
شط النخيل
ما شاء الله يا اختي مرج الزهور الموضوع رائع جدا جدا وانا من محبيه وعندي الادوات وكان لي تجربه بسيطه جدا به
لكن فعلا نفسي اتعلم هذا الفن على اصوله وخصوصا التضريب بهذه الطريقه الراقيه جدا
وبيفكرني لمفرش كان لجدتي الله يرحمها وكان معمول بطريقه التضريب الرائعه هذه وعجبني جدا وقلت يا ليت لو طريقته

انا في انتظار دروسك على احر من الجمر وجزاكي الله عنا كل الخير
nicesmell
nicesmell
ما شاء الله يا اختي مرج الزهور الموضوع رائع جدا جدا وانا من محبيه وعندي الادوات وكان لي تجربه بسيطه جدا به لكن فعلا نفسي اتعلم هذا الفن على اصوله وخصوصا التضريب بهذه الطريقه الراقيه جدا وبيفكرني لمفرش كان لجدتي الله يرحمها وكان معمول بطريقه التضريب الرائعه هذه وعجبني جدا وقلت يا ليت لو طريقته انا في انتظار دروسك على احر من الجمر وجزاكي الله عنا كل الخير
ما شاء الله يا اختي مرج الزهور الموضوع رائع جدا جدا وانا من محبيه وعندي الادوات وكان لي تجربه...
أختي العزيزة مرج الزهور
أتمنى أن تقبليني طالبة في هذه الدورة التعليمية
و بشو أحلفلك أنو من يومين عم بحكي مع زوجي أنو ضايق خلقي لدرجة كبيرة و جاي على بالي أتعلم شي يدوي بتسلى فيه و بتعلم شغلات حلوة بنفس الوقت فأنا أعشق الأعمال التي تعتمد على مهارة اليد

و بإذن الله تعالى سأكون من المتابعين
nnosh
nnosh
مرج الزهور
كلامك حلو جدا" وشغلك أحلى وأكيد هنخسر جدا" لو ماأنضمناش للكورس ده
ممكن تقبليني معاكم أن شاء الله
وأنا عندي فكرة عن الموضوع بالسمع بس مجربتش عمله قبل كده
لكن أنا عندي لحاف زي اللحاف النبيتي اللي بطريقة التضريب عملته في مصر في مصانع تاكي لكن أحنا في مصر بنسميه
((( لحاف ضربية )))
لكن ماتخيلش في يوم ان ممكن أعمل لحاف زيه من صنع ايدي
بس أظن لو اللي بتعلمني معلمة متمكنه زيك والله ممكن يطلع مني حاجات حلوة
يالا مستنينك بفارغ الصبر