don
don
ronii ronii :
:06: :06: :06: :06: :06: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: اعاده البرنامج امتييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هاااااااااتسي..لامؤاخذه
:06: :06: :06: :06: :06: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: اعاده البرنامج...
اية يا رونى الجميلة ماخلص واتعاااااااااااااااد يا رونى:(

اوعى تكونى مشفتيش الحلقة دى كمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
ronii
ronii
يا ربي لآ
اصلي طريييييحه الفررااااش عيانه عندي برد
طب هي الاعاده امتي كل يوم؟؟؟؟؟ علشان انا كرهت نفسي خلالالالالالالالالالالالالالالالالالالاص
don
don
ronii ronii :
يا ربي لآ اصلي طريييييحه الفررااااش عيانه عندي برد طب هي الاعاده امتي كل يوم؟؟؟؟؟ علشان انا كرهت نفسي خلالالالالالالالالالالالالالالالالالالاص
يا ربي لآ اصلي طريييييحه الفررااااش عيانه عندي برد طب هي الاعاده امتي كل يوم؟؟؟؟؟ علشان انا...
الف الف مليون سلامة يارونى :26: :26: :26: :26:
البرنامج يوميا الساعه 7 والاعادة تانى يوم الساعه 2 ظ
spanishflower
spanishflower
السلام عليكم يا دون كل سنه و انتي طيبه باقولك ايه فاكره طريقه الفطير اللي كنتي سالتي عليها الفطاطري ؟ ممكن تكتبيها تاني؟ شكرااا
السلام عليكم يا دون كل سنه و انتي طيبه باقولك ايه فاكره طريقه الفطير اللي كنتي سالتي عليها...
معلش يا دوندون
علشان في واحده مصريه معايا هنا عايزاها و انا نسيت هي كانت مكتوبه فين؟
don
don
معلش يا دوندون علشان في واحده مصريه معايا هنا عايزاها و انا نسيت هي كانت مكتوبه فين؟
معلش يا دوندون علشان في واحده مصريه معايا هنا عايزاها و انا نسيت هي كانت مكتوبه فين؟
معلش يا رانيا مكنتش شفت سؤالك عموما اهى ياست الكل
المقادير
مثلا كيلو دقيق
شعرة ملح
1/4 كوب زيت
بياض 2 بيضه
تضعى الملح والزيت وبياض البيض مع بعض وتعجنيهم كويس قوى قوى بأيدك مش بالعجانة خالص
وتفضلى تعجنى وكل ماتعجنى حتنعم معاكى المهم بعد ماتخلص تعمليها قطع او كور وتكون الكورة حوالى 45 جرام (دى مش مشكلة) وتغطيها ببلاستيك لحين الاستخدام ولما تيجى تعمليها وتفرديها تدهنى الرخامة بزيت خفيف قوى وكذلك العجينة وبعدين تحشيها وتقفلى من الاربع اجناب وتدخليها الفرن السااااااااااااخن يعنى بيقولك بعد ماتستخدمى الفرن فى الغذاء والطبيخ ويكون ساخن تسوى فية الفطيرة وهو ساخن وشغال بقاله مده

ملحوظة مهمة يجب لاتذيد كمية الملح عن شعره صغيرة دة اللى فضل يأكد عليا علشان لما الملح بيذيد بتخلى العجينة تفضل تمط معاكى وانتى بتفرديها وحتتعبك قوى ومترضاش تتفرد