don
don
أم ياسمين حبيبة قلبى وحشتينى والله جدااا ويمكن معلهش الموبايل مبيكنش جنبى فمش برد بس بأذن الله هأتصل بيكى انا والله وربنا يمكرمك يارب وبودىبيسلم عليكم كلكم بالنسبه لبسكوت ديجيستيف دى ماركة أسأل عليها يعنى ؟. و نوع تحته ماركات بعدين عندى جنبة مثلثات كثير جدا تنفع ولالازم كيرى أو دبل كريم ربنا يخليكم قولولى عايزة اعملها لآختى طلبها منى وحشتونى فعلالالالالا جدااااا
أم ياسمين حبيبة قلبى وحشتينى والله جدااا ويمكن معلهش الموبايل مبيكنش جنبى فمش برد بس بأذن الله...
السلام عليكم معلش يابنات اتاخرت عليكم علشان كنت مشغولة قوى النهاردة وباذن الله حنزلكم حلويات جميلة النهاردة

غرام وحنين:26: ازيك ياغرام احنا جربنا النهاردة الجنجر كوكيز وطلع جميل جدا بس لسة مجربناش الباقى

أم عمورة العسل:26: ربنا يكرمك منحرمش من زوقك ابدا

مدام وائل:26: وانتى والله وحشانى يا ايمان ووحشتى الصفحة والمطبخ واما نشوف استاذ بودى حيديكى افراج امتى؟؟؟؟

egypt-jasica:26: مساء الفل ياايمان بالنسبة للجبنة موجودة يا ايمان عادى حتلاقيها كتير احنا هنا فى مدينة نصر موجودة كتير لو نزلت بكرة حصورهالك

spanishflower:26: وانتى طيبة يارب وفرحانه باولادك يا رانيا بس والله تعبتى نفسك كان كفاية عيد وماااء و...بس :42: فهمانى طبعا

هبه عبد العظيم:26: وانتى طيبة يا هبة ماهو لازم يكون يا خراشىىى :42: (بعدين)

ام هيااوي:26: تسلمى يارب ويعطيكى العافية يارب
don
don
أم ياسمين حبيبة قلبى وحشتينى والله جدااا ويمكن معلهش الموبايل مبيكنش جنبى فمش برد بس بأذن الله هأتصل بيكى انا والله وربنا يمكرمك يارب وبودىبيسلم عليكم كلكم بالنسبه لبسكوت ديجيستيف دى ماركة أسأل عليها يعنى ؟. و نوع تحته ماركات بعدين عندى جنبة مثلثات كثير جدا تنفع ولالازم كيرى أو دبل كريم ربنا يخليكم قولولى عايزة اعملها لآختى طلبها منى وحشتونى فعلالالالالا جدااااا
أم ياسمين حبيبة قلبى وحشتينى والله جدااا ويمكن معلهش الموبايل مبيكنش جنبى فمش برد بس بأذن الله...
بصى يا ايمان هو قال تعمليه ببسكوت الدايجستيف علشان بيتحمل الحرارة زى ما قالت ايمان لان البسكوت التانى بيقول انه بيطرى وهو معروف جدا جدا فى كل المحلات حتلاقى الباكو تقريبا ب 7 ج وهو 200 جرام انتى حتستعملى نصه 100 جرام وهو طعمه جميل جدا
بالنسبة للجبنة ولا مثلثات ولا كيرى ولا دوبل كريم هو محدد جبنة الكريمى تشيز وحتلاقيها عادى يا ايمان
اما بالنسبة لخلط البسكويت بالذبدة او بالسمنة هو قال متفرقش سواء بدى او بدى لان احنا بنستعملها كأداة ربط فقط ...تمام كدة ؟؟
هبه عبد العظيم
صباح الفل على عيونك يا جميييييييييييييييييل

اولا اسئلتى

دلوقتى احنا عايزين نجيب شوايه كهرباء نجيب انهى نوع يا دون والوت بتاعها يبقى كام؟؟
فيه نوع فى الهليبر ب 100 جنيه دورين كده ايه رايك يا دون وهى 2000 وات فايه رايك كمان مره؟؟

السؤال التانى
ماما عايزه تنظف بوتجاز جدتى الله يرحمها "الشقه بقالها 5 سنين مقفوله" هو نظيف يا دون بس عارفه احنا عايزين نخليه يبرق ففيه منتجات تنظيف الافران وكده نجيب ايه؟؟
وكمان انا سمعت عن منظف الفرن بتاع ماى واى ايه رايك؟
وشوفت فى هايبر منظف فرن ببتاع 7 جنيه كده اسمه ويى اجيبه ولا فيه حاحه معينه انظف بيها؟

فيه حاجه تالته خليها على الخاص او فى التليفون عشان الاحراج وكدهوووووووووووت

وصبااااااااااااح الفل
spanishflower
spanishflower
السلام عليكم يا دون
كل سنه و انتي طيبه
باقولك ايه فاكره طريقه الفطير اللي كنتي سالتي عليها الفطاطري ؟
ممكن تكتبيها تاني؟
شكرااا
فيوريلا
فيوريلا
السلام عليكم يا دون كل سنه و انتي طيبه باقولك ايه فاكره طريقه الفطير اللي كنتي سالتي عليها الفطاطري ؟ ممكن تكتبيها تاني؟ شكرااا
السلام عليكم يا دون كل سنه و انتي طيبه باقولك ايه فاكره طريقه الفطير اللي كنتي سالتي عليها...
:26: السلام عليكم يا دون
كل سنه و انتي طيبه :26: معلش بندخل من العيد للعيد كل سنة وكلوكم طيبين كنت عاوزة اسأل على كيفية عمل الديك الرومى وعندى اكياس حرارية يتاعت الديك الرومى وممكن نعمل ايه جنبه ان شاء الله بعمله على الافطار يوم واقفة عرفات