هبه عبد العظيم
انا نزلت الملف يا فراشه لكنه رفض يفتح مش عارفه ليه

ممكن تتاكدى من الموضوع ده

انا اسفه جداااااااااا على تعبك
*فراشةالربيع*
*فراشةالربيع*
معلش يابنات بس الملف كنت عاملاه بوورد 2007 يمك عشان كدة ماشتغلش معاكم
على العموم ده معمول بالوورد القديم
http://www.zshare.net/download/mainmenue-rar.html
يااااااااااااارب يعجبكم
don
don
جزاك الله خيرا يا أبله دون وجلعه في ميزان حسناتك ......................... فخرا من الشعب المصري وأحسن مثال عليهم هوه أبله دون ها هنا فجزاك الله خير الجزاء بس ممكن أنا عايزه بس أعرف مقادير السويسرول بالكاس ... يعني 150 جرام كم تعني ...بالكاس 250 جرام سكر كم تكون بالكاس الشفاف كاس الشاي ...الي ليه أذن والصور للاسف مش ظاااااااااااااااهره ......؟؟؟ حتى الكيكه الإسفنجيه
جزاك الله خيرا يا أبله دون وجلعه في ميزان حسناتك ......................... فخرا من الشعب...
ازيك يا احلام منحرمش منك ولا من زوقك وازى الاستاذ الصغير جبريل ؟بوسيهولى :42:
السكر = كوب
الكورن فلور = 3 معالق
الدقيق = كوب الا ربع
بالنسبة للكوب اللى هو الزجاجى الشفاف ابو ايد زجاج برضه يا احلام ودة علشان تبقى عارفة اند 200 ج
وياريت لو تدخلى الملف بتاعى الصفحه قبل الاخيرة حتلاقى المكاييل بالجرام واشكالها كمان بالصور يا احلام وخلينى دايما اشوفك :26:
don
don
don don :
ازيك يا احلام منحرمش منك ولا من زوقك وازى الاستاذ الصغير جبريل ؟بوسيهولى :42: السكر = كوب الكورن فلور = 3 معالق الدقيق = كوب الا ربع بالنسبة للكوب اللى هو الزجاجى الشفاف ابو ايد زجاج برضه يا احلام ودة علشان تبقى عارفة اند 200 ج وياريت لو تدخلى الملف بتاعى الصفحه قبل الاخيرة حتلاقى المكاييل بالجرام واشكالها كمان بالصور يا احلام وخلينى دايما اشوفك :26:
ازيك يا احلام منحرمش منك ولا من زوقك وازى الاستاذ الصغير جبريل ؟بوسيهولى :42: السكر = كوب...
هبة وفراشة الربيع والله ما عارفة اقولكم اية؟؟؟؟ هاتولى موقع كويس وانا انزلهملكم تانى

والله انا واقفه دلوقتى محتارة انزلكم وصفات النهاردة ولا استنى رد المشرفات ؟؟؟؟؟
don
don
don don :
هبة وفراشة الربيع والله ما عارفة اقولكم اية؟؟؟؟ هاتولى موقع كويس وانا انزلهملكم تانى والله انا واقفه دلوقتى محتارة انزلكم وصفات النهاردة ولا استنى رد المشرفات ؟؟؟؟؟
هبة وفراشة الربيع والله ما عارفة اقولكم اية؟؟؟؟ هاتولى موقع كويس وانا انزلهملكم تانى والله...
ام علاء تسلمى يارب يا ام علاء وكلك زوق والله

لس ياترى تقدرى تفدينا فى موضوع الصور اللى بتختفى دى ؟؟؟؟