ام سويلم
ام سويلم
الحمد لله على سلامتك اختى دون ومنورتنا ياقمررررررررر وطمنينا عن جدتك ان شاء الله احسن الله يعطيك العاااااااااااافيه
الحمد لله على سلامتك اختى دون ومنورتنا ياقمررررررررر وطمنينا عن جدتك ان شاء الله احسن الله...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دون يا دون يا عسل يا جميل
تعرفين اولا اشتقت لك وايد وايد وايد
حتى اني كنت اتساءل ما ادري دون وين راحت ما اشف لها مشاركات من رجعت للانترنت
المهم
تعرفين عايزة اقولك سر خطير(على شرط انك ما تضحكين علي) اتقنا
تعرفين
اني انا بعد كنت ناوية احط طبخات البرنامج الرائع هذا وافيد الخوات مثل ما انا استفدت من كل الشيفات الممتازين والطيبين اللي في البرنامج
المهم
ومن شفت الموضوع وشفت اسمك
دخلت على طول وما صدقت
قعدت اضحك واضحك واقول اكيد ما في غيرها دون البنت الجدعة
بس الصراحة فرحت وايد ايد وايد
وهذا دليل ان القلوب عند بعضها
ننتظر المزيد يا عسل
وسلامتك
جعله الله في ميزان حسناتكم
*فراشةالربيع*
*فراشةالربيع*
تسلم ايديكر حبيبتى
بس عندى مشكلة الصفحات اللى قبل رمضان الصور لاتظهر وحاولت بكل الطرق ومافيش فايدة
MISS_CHEF
MISS_CHEF
بانتظارك يا جمييييييل وكلي شوق لمعرفة جديدك دايما

يا ريت ما تنسينيني وتفتح لي محل قصدي صفحة باسم منى عامر عشان نحن ما نقدر نشوفها

وبكرة يوم الحب للمصريين زي ماقال شريف وحسن الحلواني
شفتي كيكة الفراولة القلب دي من قلبي لقلبك
وكل ايامك حب في حب

مهما اقول يا دينا لن نوفيك حقك ابدا ابدا
بتحبي الخير للكل وهات يا دروس للكل بدون تفرقة عنصرية

ربنا يبارك لك في صحتك وعافية واولادك ويرزقك احلى ما تتمنى يا رب
don
don
بانتظارك يا جمييييييل وكلي شوق لمعرفة جديدك دايما يا ريت ما تنسينيني وتفتح لي محل قصدي صفحة باسم منى عامر عشان نحن ما نقدر نشوفها وبكرة يوم الحب للمصريين زي ماقال شريف وحسن الحلواني شفتي كيكة الفراولة القلب دي من قلبي لقلبك وكل ايامك حب في حب مهما اقول يا دينا لن نوفيك حقك ابدا ابدا بتحبي الخير للكل وهات يا دروس للكل بدون تفرقة عنصرية ربنا يبارك لك في صحتك وعافية واولادك ويرزقك احلى ما تتمنى يا رب
بانتظارك يا جمييييييل وكلي شوق لمعرفة جديدك دايما يا ريت ما تنسينيني وتفتح لي محل قصدي صفحة...
ام سويلم:26: :26: اهلا بيكى ووالله انتى اللى زى العسل شكرا لكلامك وزقك جزاكى الله كل خير وبالنسبة لملف البرنامج من كل بلد اكلة سبب فتحه انى لقيت بنات كتير عايزين الوصفات لانهم مش بيقدروا يشوفوة لانهم اما بيعملوا او مش بيتعرض عندهم علشان كدة والله مخلصنيش انى اشوفه وهما عايزين يشوفوه فنفذت الفكرة على طول بالرغم انها عملية والله متعبة لانى بشوفه وبسجله وبرجع اشوف التسجيل تانى بالراحة لانهم ساعات كتير بيدخلوا الاكلات فى بعض وممكن جدا تتوهى معاهم وبعدين بنقله فى ورقة وبعدين اكتبه على الوورد واصوره وانزل الصور على الجهاز وبعدين احملهم على الصفحة لكن بصراحة والله البنات كلها فى المنتدى تستاهل التعب والله ولان فعلا اكلات البرنامج جميلة جدا ومظبوطة وسريعه ونفسى كل البنات يشوفوها علشان ميغلبوش من الروتين اليومى (حناكل اية النهاردة؟)
وبالنسبة ليكى يا ام سويلم او اى واحدة عايزة تكتب وصفات من البرنامج انا مكتبتهاش او اذا انا اتأخرت فياريت والله عادى الملف دة بتاعنا كلنا مش بتاعى المهم عندى ان الفايدة تعم على الجميع ودة الهدف من الملف اساسا فبناء على كلام ام سويلم الغالى اذا اى حد عايز يكمل معايا الوصفات يكتب بدون تردد

يلا يا ام سويلم سمى واكتبى :42:
don
don
don don :
ام سويلم:26: :26: اهلا بيكى ووالله انتى اللى زى العسل شكرا لكلامك وزقك جزاكى الله كل خير وبالنسبة لملف البرنامج من كل بلد اكلة سبب فتحه انى لقيت بنات كتير عايزين الوصفات لانهم مش بيقدروا يشوفوة لانهم اما بيعملوا او مش بيتعرض عندهم علشان كدة والله مخلصنيش انى اشوفه وهما عايزين يشوفوه فنفذت الفكرة على طول بالرغم انها عملية والله متعبة لانى بشوفه وبسجله وبرجع اشوف التسجيل تانى بالراحة لانهم ساعات كتير بيدخلوا الاكلات فى بعض وممكن جدا تتوهى معاهم وبعدين بنقله فى ورقة وبعدين اكتبه على الوورد واصوره وانزل الصور على الجهاز وبعدين احملهم على الصفحة لكن بصراحة والله البنات كلها فى المنتدى تستاهل التعب والله ولان فعلا اكلات البرنامج جميلة جدا ومظبوطة وسريعه ونفسى كل البنات يشوفوها علشان ميغلبوش من الروتين اليومى (حناكل اية النهاردة؟) وبالنسبة ليكى يا ام سويلم او اى واحدة عايزة تكتب وصفات من البرنامج انا مكتبتهاش او اذا انا اتأخرت فياريت والله عادى الملف دة بتاعنا كلنا مش بتاعى المهم عندى ان الفايدة تعم على الجميع ودة الهدف من الملف اساسا فبناء على كلام ام سويلم الغالى اذا اى حد عايز يكمل معايا الوصفات يكتب بدون تردد يلا يا ام سويلم سمى واكتبى :42:
ام سويلم:26: :26: اهلا بيكى ووالله انتى اللى زى العسل شكرا لكلامك وزقك جزاكى الله كل خير وبالنسبة...
*فراشةالربيع*:26: حاضر والله من عنيا قوليلى صفحات الصور اللى مش باينة عندك وانا انلهملك تانى ..وياريت لو عندك لينك موقع تكونى متاكدة انه بيظهر عندك احمل عليه الصور