don
don
يا دوووووووووووووووووون وحشتينى تسلم ايديكى وعايزة اقولك انا بحبك وبموت فيكى وبشكرك كتير على المجهود اللى بتعمليه الحقيقه انا بكون فى الشغل فى وقت البرنامج وبكون سعيدة قوى لأنى بقدر اعرف منك الحاجات اللى عملها جديد وعلى فكرة انا عملت اكلات كتير والحقيقة مقاديرهم جميله ومظبوطه كملى انا معاكى ولو عندك طريقة الأرز الصينى اللى جابها مره هى من زمان انا كتبتها بس ضاعت ياريت تنزليها وقالولى انه جاب طرق للشيكولاته للذواق للتورته اكون متشكره جدا وآخر حلقة لشيف حسن للأسف اتفرجت على النهاية انا طماعه صح خلاص اللى تقدرى تنزليه كله منك حلو يادون سلام
يا دوووووووووووووووووون وحشتينى تسلم ايديكى وعايزة اقولك انا بحبك وبموت فيكى وبشكرك كتير على...
يا صباح النور على احلى ام ياسمين وانتى كمان بتختفى بتروحى فييييين؟؟ وحشتينا ودايما بنسئل عليكى :) بالنسبة للبرنامج فعلا طرقهم ووطفاتهم مظبوطة وجميلة فعلا

اما

بالنسبة
بقى
لطلباتك القليلة اللى لا تمت للطمع بصله
فقبل ما اقول من عنيا
قررت
ادخل كهرباء فى الصفحة واحط لك التليفزيون هنا وكدة مش حيفوتك اى حاجة :42:
غرام وحنين
غرام وحنين
ازيك يا دون يا قمر وحشانىموت واللهى ياريت تكتبيلى مقادير سلطه الرنجه الى كان عاملها امبارح ضرورى يا قمر
don
don
ازيك يا دون يا قمر وحشانىموت واللهى ياريت تكتبيلى مقادير سلطه الرنجه الى كان عاملها امبارح ضرورى يا قمر
ازيك يا دون يا قمر وحشانىموت واللهى ياريت تكتبيلى مقادير سلطه الرنجه الى كان عاملها امبارح ضرورى...
ازيك يا غرام ؟وانتى ياحبيبتى وحشانى وعلى فكرة سلطة الرنجة انا كتباها فى الصفحة اللى فاتت

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616999&page=56
غرام وحنين
غرام وحنين
ميرسى يا دون يا قمر مش عارفه واللهى ارد جمايلك ازاى يا قمر وربنا يكرمك وهجربها واقولك
هبه عبد العظيم
فييييييييييييييييييين وصفااااااااااااااااااااااااااااات السسسسسسسسسسسسسسسسسسسمك الكتييييييييييييييييييييييير الى قلتى لى عليهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اهئ اهئ