احدث كتالوج لانجيرى و باديهات و اندروير لعام 2006 تفضلى

أرشيف السوق

بسم الله ارحمن الرحيم

جايبالكم النهاردة كتالوج اطقم لانجيرى و اندروير و باديهات روعة بجد و خامات ممتازة منها الليكرا و منها القطن
كل موديل معاه رقمه فمن ترغب تحدد رقم الموديل
و طبعا يوجد الوان اخرى غير الموجودة بالصور لكن لصعوبة وضع كل الالوان تم وضع لكل موديل لونين او ثلاثة و يوجد الوان تانية ابيض و اورنج و احمر و موف و روز و لبنى من اغلب الموديلات
الشحن لعدد 5 حبات 60 درهم
الكتالوج به الاسعار بالدرهم الاماراتى و الاسعار لا تشمل الشحن

الحد الادنى للطلب 5 حبات

من ترغب و تكون جادة بالشراء تطلب الصور بس الله يخليكم الجادة بس لانه ارسال الصور صعب جدا و طبعا ما ينفعش احط الصور على العام

الكتالوج روووووووووووووووووعة انا شخصيا هاشترى منه كمية لنفسى رائع و ذوقه عالى و موديلات 2006 احدث موديلات

طبعا ارحب بالتاجرات و المندوبات من كل الدول
76
3K

هذا الموضوع مغلق.

ديناالقوي
ديناالقوي
طبعا ارحب بالتاجرات و المندوبات من كل الدول
انا م عندي مانع السعودية جدة
الهدى والنور
الهدى والنور
دينا القوى سارسل لك
امانى الصور ما عرفتش اخفيها و ياريت اى واحدة عندها خبرة بالفوتوشوب تظلل لى الصور بطريقة ما تخفى الموديل
الاسعار حلوة جدا تبدا من 25 درهم و حتى 70 درهم و الجودة عالية جدا و الاذواق راقية بجد تحففففة
فيـ ام ـصل
فيـ ام ـصل
ممكن الصور على الخاص
زائرة
دينا القوى سارسل لك امانى الصور ما عرفتش اخفيها و ياريت اى واحدة عندها خبرة بالفوتوشوب تظلل لى الصور بطريقة ما تخفى الموديل الاسعار حلوة جدا تبدا من 25 درهم و حتى 70 درهم و الجودة عالية جدا و الاذواق راقية بجد تحففففة
دينا القوى سارسل لك امانى الصور ما عرفتش اخفيها و ياريت اى واحدة عندها خبرة بالفوتوشوب تظلل لى...
ارسليلي الصور
Liwa
Liwa
زائرة :
ارسليلي الصور
ارسليلي الصور
ممكن ترسلين لي الصور على الخاص

ومشكورة مقدماً