Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الفل يا دندووووون

تسلم ايديكي يا ست الكل، و ريحة الملوخية وصلت لحد عندي حتى من غير الطشة!!

عندي سؤال يا دندن بس اوعي تضربيني لو طلع متكرر او قلتيه قبل كده!!!! هو فيه محسن دقيق للمخبوزات لوحدها و محسن للكيك لوحده؟؟ يعني لما اشتري اقول للراجل عاوزة محسن كيك، و محسن دقيق؟؟ >>>>> ربنا يستر و دون متخبطنيش بطاسة في نافوخي!!
mooty
mooty
السلا عليكم ورحمة الله وبركااااااااااااااتة

تسلم ايديكى يا احلى دوندون فى الدنيا ،،،،،

وحشتوووووونى جدا..

ادعولى يا جماعة..
don
don
mooty mooty :
السلا عليكم ورحمة الله وبركااااااااااااااتة تسلم ايديكى يا احلى دوندون فى الدنيا ،،،،، وحشتوووووونى جدا.. ادعولى يا جماعة..
السلا عليكم ورحمة الله وبركااااااااااااااتة تسلم ايديكى يا احلى دوندون فى الدنيا...
أم أسما تسلمى يا ام اسما على كلامك الحلو المشجع كلك زوق والله واتمنى نشوفك معانا دايما منورة فى الصفحة ( هى الفراخ عندكم بكام؟؟؟صاحية ولا مضروبة؟؟؟
don
don
don don :
أم أسما تسلمى يا ام اسما على كلامك الحلو المشجع كلك زوق والله واتمنى نشوفك معانا دايما منورة فى الصفحة ( هى الفراخ عندكم بكام؟؟؟صاحية ولا مضروبة؟؟؟
أم أسما تسلمى يا ام اسما على كلامك الحلو المشجع كلك زوق والله واتمنى نشوفك معانا دايما منورة فى...
معقولة ؟؟؟اية المفاجأة الحلوة دى ادخل زى زمان الاقى نودى وموتى مع بعض ؟؟؟حد حيفتن علينا النهاردة ؟؟؟؟؟؟؟ياصباخ الخير والنور
(نودى خديلك اكبر ساتر منى دلوقتى لحد ما اكلم موتى)
صباح الفل يا موتى انتى عاملة اية ؟؟؟ربنا يفرجها عليكى يارب ويفك همك وكربك عارفة كل دة لية؟؟؟؟؟؟؟علشان مبتجيش عندنا لو بتيجى مكنتيش اكتئبتى يا انسة :(
ماشى ؟؟؟انا عارفة طبعا انتى متضايقة لية؟وعايزانا ندعيلك لية؟؟؟؟؟اكيد
اكيد اكيد اكيد اكيد لسة بتدورى على فراخ زييى ....صح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طيب يا نودى طيب يانودى طيب يانودى احنا مش قلنا ان محسن الدقيق بتاع المخبوزات بيبقى لونه ابيض زى الدقيق و بودرة ومحسن الدقيق بتاع الكيك والتورتة الاسفنجية بيكون لونه ابيض شفاف وشكلة زى الفازلين او الكريم الشفاف وكتبنا طريقة كل واحد فيهم بالتفصيل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عقابا ليكى الطريقة بكرة يا نودى ودة مع استعمال الرأفة بدل الحاجات الطايرة
Noody30
Noody30
احم احم، طيب طيب يا دندون من غير ضرب الله يكرمك!! معلش انتي عارفة الزهايمر و سنينه!! تسلمي لي يا احلى دندونة

موووتي، ربن معاكي يا قمر و يوفقك، فكرتيني بايام زمان لما كنت بندخل دايما ورا بعض نعاكس دندون :)