don
don
اهلا يا دندونة، قوليلي فين محل محسن الفيومي ده؟؟
اهلا يا دندونة، قوليلي فين محل محسن الفيومي ده؟؟
اية رأيكم يا بنات فى اجزاء الديك الرومى اللى بتتباع فى شوبرايت وكارفور ؟؟؟ بيتباع صدر الديك الرومى مخلى من العضم وبأى وزن انتى عوزاة وعلى فكرة مش غالى ...جربتوة ؟؟بس انا بيتهيئلى ان اللى اشتريتة من من كارفور كان طعمه احسن من بتاع شوبرايت حد عنده رأى تانى ؟
Noody30
Noody30
دندونتي صباح الفل

انا بصراحة مرحتش لا هنا و هناك و عمري ما جربتها، بس نجرب و نشوف طالما انتي اللي واصفة لنا الوصفة يا قمر

جزاكي الله خيرا على متابعة الموضوع
أم أبيها74
أم أبيها74
دندون

والله ربنا يكرمك هو انا باعرف اريح نفسي خالص، ده انا عاملة زى النحلة الزنانة لو فيا بنكلة طقة لازم افرغها وقضي عليها وبعدين اتهد بقى ف السرير كأني جردل واتقلب وانام
أم أبيها74
أم أبيها74
حلوة فكرة الصدور الرومي دي بس ما فيش الا في كارفور بس؟ اصلها عجبتني قوي بس كارفور بعيد عليا قوي، طيب وفين شوبرايت؟ تفتكري ممكن الاقيها في مترو وسعودي والناس دي؟
don
don
ام ابيها ماتجيش على نفسك قوى الصحة ما بتتعوضش وبنتعب بدرى ..بالنسبه لصدور الديوك حلوة جدا وبقيت متوفرة اكتر من الاول وانا فى التلخيص بتاع موضوعى عامللكم 5 انواع جميلة تعملو بيهم الصدور وممكن طبعا تلاقيهم فى الاماكن اللى قلتى عليها وبالنسبة لشوبرايت فى العقاد مول وتريومف مصر الجديدة وفى وندرلاند قوليلى انتى فى منطقة اية وانا اقولك