waswosa

waswosa @waswosa

عضوة نشيطة

الملف الخاص بأسئلة و مواضيع أحلى بنات فى مصر ( الجزء الثانى)

ساعدوني

اهلا يا جماعة اذيكم
المشرفة اقترحت عمل جزء ثانى
و انا بعد اذن مروة عملت هذا الجزء ليكون من السهل التصفح دا اسمى الجديد بعد اسم يمنة3333
ارجو من الجميع التفاعل و شكرا
1K
91K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

كهرمانة12
كهرمانة12
اتمني مروة متزعلش ياويسام.....
waswosa
waswosa
واضح ان الملف اتمسح الحقيقة انا بلاقى صعوبة فى فتح الصفحات الاخيرة
و انا عملت كده بناء على اقتراح المشرفة و بعد اذن مروة لمن يظهر انهم هيكملوا فى الملف القديم
يا ريت يا مروة لما تيجى تعملى ملف جديد علشان صعوبة التصفح
waswosa
waswosa
احنا اتكلمنا كتير عن العرايس
عايزين نعرف من المتزوجات اللى بقالهم اكثر من 3 سنين مثلا متزوجين هل فعلا اول سنة فى الزواج اصعب سنة و لا هيه أحلى سنة و ياريت تفيدونا من خبرتكم و تنصحونا قبل الفاس ما تقع فى الراس ايه المعاملة اللى المفروض الواحدة تتعامل بيها مع زوجها يعنى مثلا نفترض حاجة طلبها منى و انا مش مقتنعة بيها خالص يعنى حاجة عادية هل اتمسك برأيى ولا لازم اطيعة اصلى انا بصراحة متعودة من صغرى ان بابا و ماما مش بيأمرونى و بيتدونى الثقة و علشان كده الحمد لله عمرى ما خنت ثقتهم و بحكيلهم على كل حاجة و ياترى بتجيبوا لبعض هدايا لحد دلوقتى فى اعياد الميلاد و الزواج ولا خلاص
mishmish
mishmish
شوفى يا وسام انا لى 4 سنوات متزوجة وعندى طفل وفعلا اول سنة فى الجواز دى بتبقى حاجة تانية خالص يعنى بتدلعى على كيفك ولحد ما يشرف اول بيبى ياخذ كل الدلع منك او على الاقل 90 فى المية من الدلع وبخصوص انها اصعب سنة اكيد لان كل واحد من الزوجين بيكون لسة معرفش التانى كويس وبالتدريج بتبتدى كل زوجة تعرف طبع زوجها وتعرف بيحب اية وبيكرة اية ...انا كانت مشكلتى الكبيرة انى عصبية جدا وزوجى هادئ جدا وكثير كنت ممكن اتنرفز واغلط وساعد فى ذلك انى اتجوزت وانا عندى 20 سنة وكنت لسة فى الكلية ولكن الحمد لله بمرور الوقت وباكتساب الخبرة اصبحت اسيطر على انفعالى واكبح جماح غضبى والايام بتعدى
اما بخصوص سؤالك عن طلب زوجك لحاجة انت مش مقتنة بيها عليكى الاول انك تلجاى للحوار يعنى وضحى وجهة نظرك وعززيها بكل ما تملكى من مقنعات وبعدين اكيد لو انت صح هيوافق على رايك انا بعمل كدة
الهدايا .......انا الحمد لله دايما بجيب لزوجى هدايا بدون مناسبات يعنى لو خارجة وعجبنى شئ على طول اجيبة واعملة هدية ....وزوجى يعنى احيانا ...اكمل بعدين
سكرة هانم
سكرة هانم
مصراوية
بالنسبة لجيم سامية علوبة ...هو ورا مستشفى السلام
لكن ماعتقدش ان المدرب مشي ...

شيء اخر
بالنسبة للمعرض اللي قلتي عليه
هو فين بالضبط؟؟؟
والاخوات.

بالنسبة للاخوات اللي طلبوا رقم اللي بيعملوا ربطات للحجاب ..حاضر
انتظروه عالخاص

في اخت كانت سالت عن اللي بيعملوا سويت ..في المنزل..
نصيحة لله...
الحكاية دي حرام جدااا...
لايصح ان المراة تتطلع على عورة المراة....
شيء اخر...لو كل اخت فضت نفسها قبل الفرح بيوم او 2 وعملت لنفسها يبقى افضل

البنات اللي وصلهم الموقع اللي قلت عليه عالخاص ...
وصلهم وايه رايهم؟؟؟
وشاركتم ام لا؟؟؟