احب اتغير

احب اتغير @ahb_atghyr

محررة ذهبية

~¤ô¦¦§¦¦ô¤~ ورشة شنطة بيبي باشراف الغالية شهد احلام الحياة ~¤ô¦¦§¦¦ô¤~

الكروشيه والتريكو

السلام عليكم يا محبات الصنارة
كيف حالكم
طبعا انا طلبت موديلات لشنطة بيبي لان احدى صحباتي طالبة مني واختي حبيبي خن بط ما قصرت وبعض الاخوات جزاهم الله خير
واختي الغالية شهد احلام الحياة عرضت المساعدة وحبيت تكون موضوع مستقل وورشة حتى تكون الفائدة للجميع:26:
وانا بانتضار المعلمة شهودة الله يحفظها علما باني طبقت الخطوة الاولى وهي القاعدة مستطيل حسب الحجم المرغوب وجاري تحميل التطبيق
واشكرك ثانية على مجهودك والله يستر عليك دنيا واخرة:eek::22::42:
110
20K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

شهد احلام الحياة
اللهم امين سترنى الله واياكم
فما احب هذه الدعوة الى قلبى
اللهم استرنا وعافينا واعفوا عنا اللهم آميم
شكرا ياحبيبتى
انا هصور الخطوات وارجع لكم
ان شاء الله

البنات المشاركات معانا
احنا هنعمل شنطه كبيرة لاغراض البيبيى او للنادى او للخروج
كل واحده تشتغل مستطيل يعدد السلاسل اللى تحيها والطول حوالى 70 سم
وتنتظرنى
وهنعمل دائرة بحجم غطاء برطمان الصلصه
وظفى ما عندك من اكسسوارات وبواقى خيوط او حتى خيوط جديده
انا هنفذ نموذج مصغر لصيق الوقت معى
العمل اما بالغرزة الساقطه او الاعمده او نصف العمود
انا هشتغل بالسقط
على بركه الله نبدء
ومعانا كمان ورشه اخرى لعمل كوفرته بيبى لاختنا سمسم
احب اتغير
احب اتغير
http://www.m5zn.com"]https://d2s63a22uzwg40.cloudfront.net/postexternals/notFoundFromSource.jpg]
هذا تطبيقي يا ابلة بس معليش بدينا الازعاج
ما فهمت هل اعمل دائرة بالصوف نفسه صغيرة وانا ما اعرف ايت غرزة سقط عملت المستطيل بالغرزة العادية ابو لفة على الصنارة ومقاس المستطيل ثلاث اشبار في شبرين تقريبا
هل الشغل صح
احب اتغير
احب اتغير
اللهم امين سترنى الله واياكم فما احب هذه الدعوة الى قلبى اللهم استرنا وعافينا واعفوا عنا اللهم آميم شكرا ياحبيبتى انا هصور الخطوات وارجع لكم ان شاء الله البنات المشاركات معانا احنا هنعمل شنطه كبيرة لاغراض البيبيى او للنادى او للخروج كل واحده تشتغل مستطيل يعدد السلاسل اللى تحيها والطول حوالى 70 سم وتنتظرنى وهنعمل دائرة بحجم غطاء برطمان الصلصه وظفى ما عندك من اكسسوارات وبواقى خيوط او حتى خيوط جديده انا هنفذ نموذج مصغر لصيق الوقت معى العمل اما بالغرزة الساقطه او الاعمده او نصف العمود انا هشتغل بالسقط على بركه الله نبدء ومعانا كمان ورشه اخرى لعمل كوفرته بيبى لاختنا سمسم
اللهم امين سترنى الله واياكم فما احب هذه الدعوة الى قلبى اللهم استرنا وعافينا واعفوا عنا اللهم...
معليش سؤال اخر هل الموديل قريب من هذا لانه المطلوب تقريبا
شهد احلام الحياة
صح بس لسه صغير زيدى الطول اكثر
سيبى الدائرة لحد ما اصور لك الشغل وتفهمى
كملى المستطيل لانك عايزة شنطه كبيره
شهد احلام الحياة
مافى صور ظهرت
حمليها مرة اخرى