ماجى20

ماجى20 @mag20

عضوة جديدة

الحمد لله

تأخر الحمل

انا متزوجه من عشر شهور بس الدورة كنت مش منتظمه عندى وكمان كان عندى ضعف فى التبويض روحت للدكتوره من حوالى 3 شهور واعطى لى كلوميد ودفستون والحمد لله الشهر ده جبت التحليل وطلع خطين وروحت للدكتوره وقلت لى انه حمل :04: الحمد لله باركووووووا لى وادعلو لى بالتثبيت والذريه الصالحه وانى اجيب تؤام ربنا يزرقك كل محتاجه منكم يارب ويوهبها الذريه الصالحه ان شاء الله واهم حاجه الاستغفار والدعاء فى الصلاه
لا اله الا انت سبحانك اننى كنت من الظالمين
استغفر الله الذى لا اله الا هو اتوب اليه

(((انا كنت قرات موضوع هنا فى المنتدى ونفذته والحمد لله هى كنت وصفه بتزيد من نسبه التوبيض جربتها مع الكلوميد اشرب من اليوم الاول لحد اليوم العاشر من الدوره قرفه مع ينسون مع حلبه من حبه سوداء معلقه من كل شئ وتغلى لمده عشر دقائق وتصفى وكمان بعد كل صلاه اضعى يدى اليمنه على الرحم واقراء ايه الكرسي والله جربتها شهرين بس مع علاج الدكتوره والحمد لله ربنا يرزقكم يارب)))
)
27
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

يارب فرجك القريب
ماشاء الله تبارك الله الف مبروووووك غلاي الله يتمم لك ويثبت حملك ويرزقك بالي تتمنين..
لاتنسينا من دعواتك..
رحماك إلهي
رحماك إلهي
ماشاء الله تبارك الله الف مبروووووك غلاي الله يتمم لك ويثبت حملك ويرزقك بالي تتمنين.. لاتنسينا من دعواتك..
ماشاء الله تبارك الله الف مبروووووك غلاي الله يتمم لك ويثبت حملك ويرزقك بالي تتمنين.. لاتنسينا من...
مسز فراولة
مسز فراولة
ماشاء الله تبارك الله الف مبروووووك غلاي الله يتمم لك ويثبت حملك ويرزقك بالي تتمنين.. لاتنسينا من دعواتك..
ماشاء الله تبارك الله الف مبروووووك غلاي الله يتمم لك ويثبت حملك ويرزقك بالي تتمنين.. لاتنسينا من...
الف مبروك ياقلبي الله يثبت حملك ان شاء الله انتبهي لنفسك ولا تجهدين عمرك :27:
ام رواان
ام رواان
ماشاء الله تبارك الله
الله يثبته لك وسهل حملك و ولادتك ان شاء الله
بنسبه للخلطه ان شاء الله اجربها
وجزاك الله خيرا
جبران خاطر
جبران خاطر
alta alta :
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
ألف ألف ألف مبرروووووووك والله يتمملك على خير .