hana_mesr
hana_mesr
تسلمى ودمت لنا ان شاء الله من هنا يبدأ الجد ربنا معانا هههههههههههه ويقويك علينا ويصبرك على اسئلتنا
العيون الضاحكة
تسلمى ودمت لنا ان شاء الله من هنا يبدأ الجد ربنا معانا هههههههههههه ويقويك علينا ويصبرك على اسئلتنا
تسلمى ودمت لنا ان شاء الله من هنا يبدأ الجد ربنا معانا هههههههههههه ويقويك علينا ويصبرك على...
:44:أعذرينى أبلتى أم عزيزان انى أتأخرت فى عمل أول واجب ولكن أنا عملته لتضربينى بالعصا ولكن أنا لاادرى ازاى أنزل الصور :angry:ولكن أنا عندى سؤال أنا عملت 17سلسلة وبعد كده عملت غرزة الحشو فى كل الصف ولكن وجدتهم 19غرزة ولكن الشغل مضبوووووووووووط :)وبالنسبة للواجب التانى أنا لدى مشكلة مع فتح الصور ولذلك انا معرفتش الواجب:icon33: قوليلى أعمل ايه فى الصور والواجب وربنا يكرمك ويبارك فيكى:39: خلاص أتفتحت الصور وأنا دلوقتى بعمل الواجب علشان أكون تلميذة مجتهدة معاكى ان شاء الله
alzhra9
alzhra9
:44:أعذرينى أبلتى أم عزيزان انى أتأخرت فى عمل أول واجب ولكن أنا عملته لتضربينى بالعصا ولكن أنا لاادرى ازاى أنزل الصور :angry:ولكن أنا عندى سؤال أنا عملت 17سلسلة وبعد كده عملت غرزة الحشو فى كل الصف ولكن وجدتهم 19غرزة ولكن الشغل مضبوووووووووووط :)وبالنسبة للواجب التانى أنا لدى مشكلة مع فتح الصور ولذلك انا معرفتش الواجب:icon33: قوليلى أعمل ايه فى الصور والواجب وربنا يكرمك ويبارك فيكى:39: خلاص أتفتحت الصور وأنا دلوقتى بعمل الواجب علشان أكون تلميذة مجتهدة معاكى ان شاء الله
:44:أعذرينى أبلتى أم عزيزان انى أتأخرت فى عمل أول واجب ولكن أنا عملته لتضربينى بالعصا ولكن أنا...
:icon28::icon28::icon28:
الف الف الف مبروك عليكى ام عزيزان وعلينا جميعا
دورة اكثر من رائعة
وعرض ممتاز منك وواضح:)
انا معكى بس عندى مشكلة فى تصوير ما انفذه لكى
عامة انا متابعة معكى واول ما استطيع تصوير اعمالى
ساعرضها لكى
جزاكى الله الفردوس الاعلى
لى طلب خاص:
بالنسبة لموضوعك حذائى المنزلى ممكن ترسمى لى باترونه؟
واكون شاكرة لكى:39:
crochet
crochet
السلام عليكم جميعا
وسلام خاص وكثيييير لأم عزيزان حفظها الله
انا حابه أشكرك ألف ألف شكر على جهودك
انا تابعت الدورة من بدايتها وهذي أول مشاركه لي
مو هرب من الواجب لكن لأن الغرزتين الأولى أعرفهم
فحبيت ابدا معاكم من شي أنا ما أعرفه واللي كان التزايد والتناقص
لكن انا آسفه استاذة لأني عندي امتحانات هالايام فما بقدر اطبق
لكن ان شاء الله بعد اسبوعين ابدا معاكم
مع كل حبي وشكري