هبهوبة
هبهوبة
السلام عليكم
artisano تسلمىىىىىىى.
أختك هبهوبة
هبه عبد العظيم
هبه معلش استشاره هندسيه بعد اذنك انا عملت الكحك بمقادير شيف فى التلفزيون وطلع ناشف ونفش يعنى الكحكه بتاعتى بقت كبيره كده - مش عايزه تريقه لو سمحتم - على فكره انا كنت بعمله من قبل ووالله يا ستى كان بيطلع حلو بس انا نسيت بقى .
عايزه اسالك ايه الى بينعم الكحك قدح السمنه ولا ايه ؟؟
معلش سؤالين كمان
ايه الى حصل لكحكى؟؟
انا مش قدحت السمنه تفتكرى ده كان سبب لنشفان الكحك؟

مش عايزه احكى لك بقى على الغريبه - فضيحه دوليه بجددددددددددد-
omahmed
omahmed
ما شاء الله عليكي يا هبوبة تسلم ايدك علي الكحك الجميل ده اكلني اكلته بالظبط
ام علاء
ام علاء
تم ما طلبتى عيونى

والله يعطيك العافيه
هبهوبة
هبهوبة
هبه معلش استشاره هندسيه بعد اذنك انا عملت الكحك بمقادير شيف فى التلفزيون وطلع ناشف ونفش يعنى الكحكه بتاعتى بقت كبيره كده - مش عايزه تريقه لو سمحتم - على فكره انا كنت بعمله من قبل ووالله يا ستى كان بيطلع حلو بس انا نسيت بقى . عايزه اسالك ايه الى بينعم الكحك قدح السمنه ولا ايه ؟؟ معلش سؤالين كمان ايه الى حصل لكحكى؟؟ انا مش قدحت السمنه تفتكرى ده كان سبب لنشفان الكحك؟ مش عايزه احكى لك بقى على الغريبه - فضيحه دوليه بجددددددددددد-
هبه معلش استشاره هندسيه بعد اذنك انا عملت الكحك بمقادير شيف فى التلفزيون وطلع ناشف ونفش يعنى...
السلام عليكم
هبة عبد العظيم بالنسبة للكحك بتاعك طلع ناشف السبب يا أما زيادة الماء أو اللبن أو قلة السمن فيه ...
نفش زيادة عن اللزوم أكيد زودتى الخميرة عن الحد ال مطلوب أو زودتى مدة التخمير ..
بالنسبة لى أول ما السمن ساحأستعملته علطول الكحك طلع روعة أذن ده مش سبب نشفان الكحك والقدح دوره تطويل عمر الكحك مش أكثر أما نشفانه مثل ما خبرتك سابقا زيادة سوائل أو قلة سمن .......
أم أحمد تسلمى لى يا قمر ...
أم علاء ماننحرمش منك .
أختكم هبهوبة :27: