أكوان
أكوان
عاشقة بجنون الحمد لله على ما رزقك والله يقر عينك فية وتخوية باخت واخوان يملو عليكم البيت الهم امين
اختى موضوعك جميل انا مسقطة كمان صارلى شهرين وشوىوكنت ادور على كدة موضوع ولكن الحمد لله ايضا الاخوات واسوانى فى غربتى هذة وانا معاك العين ثم العين والحافظ الله ومن موضوعى تعرفى شكايتى من الجيران والاصدقاء والمشكلة اللى انا فيها مش عارفة ارد عليهم ايش اقول كل ما كلمونى ولا شافوا وجهى قالوا ها انتى حامل الان ولا لسة كل هذا علشان مسكثرين على اجيب اكثر طيب هو بيدى مش الله ورسولة امرنا وخلق لى زوج هةةةةةةةة يالله الحمد لله على حال ويعنى اجد رد عليهم ويخلونى غى حالى .....
اختواتى عندى سؤال انا الدكتورة قالت استمرى على نفس الفيتامينات المكتوبة للحامل علشان من ضمنها الفوليك رايكم استمر ولا اشترى بس الفوليك ؟؟؟؟
اشكرك كثير اختى على اتاحة الموضوع ومعلش عندى سؤال كمان ايش تقصد دكتورتك ان من اسباب السقط الاكل ؟؟احنا فى الغربة ومش عارفين معلش انتظر اجابتك
** كلي امل **
** كلي امل **
اختي امة الله جزاك الله الف خير على كلامك الجميل
اختي افضل جواب هو التطنيش 00قفلياذنك عن الكلام الي مايعجبك00
والله يعوضك خير ويرزقك بالي تتمنيه يارب00
وبالنسبة للفيتامينات الي كتبتلك هي الدكتورة استمري عليها مادامها من دكتورة0
وبالنسبة لكلام دكتورتي هي تقصد ان المعلبات مليئة بالمواد الحافظة علشان كدة لازم يكون الاكل طازج00
واكل المطاعم السريعة مو دايما نضمن نظافته00يعني ممكن يكون ملوث بجراثيم تضر الاجنة 00مثل جرثومة التكسبلا زموس(0جرثومة القطط والكلاب ) وغيرها الكثير00
اللهم احفظنا واحفظ اولادنا واولاد المسمين جميعا000
وان شاء الله تري لك طفل جميل باذن الله قريبا00
Shine Star
Shine Star
الله يرزق كل مسلم ومسلمه الذرية الصالحة :26:

ممكن سؤال؟؟ ايش هو الحمل العنقودي؟؟
أم النايف
أم النايف
حبيبتي الحمل العنقودي هو عبارة عن تحول الرحم والمشيمه الى شكل غير طبيعي.........
ينتج عنه ان الجنين يكون على شكل عنقود العنب ومن هنا جاءت التسميه...
لكنه مو جنين فيتم اجهاضه......
والسبب غير معروف يعني سبب حدوث الحمل العنقودي.....مجهول...
عطرة
عطرة
والله موضوعكم حلو ومفيد جدا
بس ودي اسألك اختي هالة انت حملتي بعد استخدام المنشطات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا ايش
الله يرزق الجميع يارب
والله الله بالدعاء والصدقة والصبر والاحتساب:24: