miro
miro
مش جيلي قلب اخلص النية

مش طايقااااااااااااااااااااااااااااهم
شيرى 44
شيرى 44
ازيك يا كات صباح الخير شيري ممكن تلاقي حاجة حلوة برضه عارفة لو حتى بنطلون شيفون في حركة كده من قدام (ممكن تلاقي في الشناوي) ومعاه زى ما نورا قالت بلوزة حلوة فيها شوية لعب برضه هيكون حلو عليكي ان شاء الله اهم حاجة الميك اب ما يكونش تقيل وما ترقصيش أمانة عليكي وصاية اوعي ترقصي في الفرح علشان لو في عريس او مامته تقول هى دي عروسة ابني على طول ان شاء الله على فكرة جي بي مش في جنينة هتلاقيه في عباس العقاد افتكري تعملي اللي قلت لك عليه قبل ما تروحي باقوللكم ايه عندي حالة انعدام وزن ما بانامش يا بنات والله ارق فظيع رغم اني خم نوم وبانام من 8 كل يوم دلوقت افضل لحد 11 او 12 وبعدين انام كم ساعة وعلى الساعة 2 تلاقيني قمت في السرير قعدت زى العسكري لحد الصبح لا انا عارفة انام ولا عارفة حتى اقوم اعمل حاجة مكسلة من البرد اكيد طبعا موضوع الشغل له دخل فيه رغم انه ما يستاهلش الأرزاق على الله بس نعمل ايه في البني آدم بقى حكيت لكم قصة حياتي معلش
ازيك يا كات صباح الخير شيري ممكن تلاقي حاجة حلوة برضه عارفة لو حتى بنطلون شيفون في حركة...
والله العظيمممممممم انتى فهمانى غلط يا فطومه .. انا تقريبا كده والله اعلم راجل متنكر فى شكل بنت وكمان بنت خيييييييبة ... مين دى الى ترقص :eek: انا !! اناااااااااااااا .. ده انتى طيبه اوىىىىىى .. احنا غفر يا ماماااا يا بنتى الغفر يكشوا مننا
miro
miro
هقولكوا حاجة مش عارفة صح ولا غلط بس انا بجد بتحصل معايا

بيقولوا في ناس قدمهم خير على البيت

يعني كل لما يجوا ضيوف تلاقي الخير عندك ولازم تقدمي حاجات حلوة وناس تانية لو جت سبحان الله متبقيش لاقية حاجة تقدميهالهم

اقدام بقى

انا بقى حماتي كده حتى لو عزماهم بيبقى الاكل فيه حاجة بايظة معرفش ليه

عندي بقى اصحاب مثلا او خالتي كل ما تجيلي حتى لو فجاه سبحان الله تلاقيني لسه عاملة كيكة او عندي بتي فور وبسكويت او جيلي المهم اني بكون جاهزة وبيكون الخير كتير ساعتها معرفش ليه

انا مش قاصده حاجة بس معرفش اتكرر الموضوع ده
أم أبيها74
أم أبيها74
والله العظيمممممممم انتى فهمانى غلط يا فطومه .. انا تقريبا كده والله اعلم راجل متنكر فى شكل بنت وكمان بنت خيييييييبة ... مين دى الى ترقص :eek: انا !! اناااااااااااااا .. ده انتى طيبه اوىىىىىى .. احنا غفر يا ماماااا يا بنتى الغفر يكشوا مننا
والله العظيمممممممم انتى فهمانى غلط يا فطومه .. انا تقريبا كده والله اعلم راجل متنكر فى شكل بنت...
ليه يا شرشر

مش تقول كده يا جميل ، تصدقي بالله كان لي صاحبة انتيم في فترة من الفترات كانت شايفة نفسها مش حلوة خالص هى كانت سمينة قوي وعريضة وعندها المسئوليات اللي في الخلف مضيعة الدنيا خالص كمان كانت سمرا وملامحها مش يعني منمنمة كده يعني ، بس

المهم كانت عينها حلوة قوي وانا كنت شايفة انها قمر والله العظيم بالذات لما مش بتحط ميك اب تحسي انها طفولية خالص هى بقى كان عليها مخ يا بنتي يودي في داهية دماغ شغالة على طول واجتماعية وحبوبة فعلا لذيذة وعشرتها حلوة وذكية في التعامل
وكانت استاذة في الميك اب فلما كانت تحط تركز على مكياج العين لأنها احلى حاجة فيها وداري ايه؟ عيوب الأنف لأنها كانت اكثر حاجة ملفتة

فكانت بتبقى قمر

الخلاصة يعني ما فيش بنت وحشة او راجل البنات بالذات ربنا خلق في كل واحدة حاجة حلوة لازم تبرزيها

علشان نشنكل عريس بقى يا قمر (بس يا بنت يا ميرو امال هنقع في الخية لوحدنا والا ايه لازم الكل يتجوز ) فينك يا دينا بقى
cat 2006
cat 2006
ميرو.......... اقولك اعتبره اطعام مسكين او فقير
شيرى ..........شوفى فعلا جى بى كولسن عنده حاجات حلوه وكمان ريتشى وممكن تجيبى بدله شيك وتكون استايل فى دينا تحفه طبعا فى البدل ده موجود فى سيتى ستارز والعقاد وتقريبا اركييا كمان
ممكن انزلى سيتى ستارز هتلقى فيه حاجات حلوه والمحلات معظمها هناك
على فكره با بنات فى تخفيضات عاليه جدا فابيلوس عامل 50% عنده حاجات للبيت رقيقه وبكام مش مكمل 40 جنيه
كمان روجاد عنده تخفيضات حلوه جدا وتكبير ده عنده حاجات للمجبات حلوه برضه

طبعا 14/2 عيد الحب وبما انى لسه مخطوبه كنت فى محل فى سيتى ستارز love اللى فى الدور الرابع عنده حاجات تحفه قالوب جميله انا نويه اشترى قلب من اللى بتفتح واحط صوره لى ولمحمد ان شاء الله