شيخة الزززين
شيخة الزززين
هدديه انك تخبري اهله واذا مصر ورافض انه يكشف او يتعالج عاد مافيه حل الا واحد وانتي ادرى به
الملكة ام عنترة
الملكة ام عنترة
هي كلمة ما تثنيها يا يكشف ويتعالج
يا كل واحد يروح في حاله وﻻ تذلي نفسك خليك قوية
ﻻزم يحدد موقفه وﻻ تحزني الله قادر يعوضك
ﻻزم يرسي على بر
كم عمرك يختي لو كبيرة ﻻ تضيعي وقتك
استعجلي
سنة وزيادة عشان العذرية وكم سنة عشان يرضى يكشف وكم سنة عشان يتعالج يا صبرك يختي
مره يرفع الضغط هذا الرجال
لو قال طيب وماطل ﻻزم تكلمي اهلك ﻻزم الوقت يمضي
وﻻ تصدقيه لو يحبك كان حرص ينجب منك !
ولو فيك شي كان ما سكت وتصرف
يمكن هو عارف نفسه ما ينجب او فيه شي عشان كذا مو مهتم
او عشان الضعف الجنسي ما فرقت معاه
طيب لو فرضنا كذا وهو عارف وضعه ليه يتزوج بنات الناس مو لعبة !
والله زعلت عليك
كأني عرفت معرفك اﻻول
Um Lamoo
Um Lamoo
الله يفرج همك
أم حسنات
أم حسنات
يا سلام!!!!!!!!!!!!
يعني هو مش عاوز يروح عشان كرامته.. وانتي مش عاوزه تقولي لاهلك او لاهله عشان كرامته!!!!!!

انتي بتهرجي صح؟؟؟!!!!!!

يا بنتي حرام عليكي نفسك .. بقالك سنتين ونص .. وعاوزه تخلفي .. اقعدي معاه وفهميه انه لازم يروح يكشف على نفسه .. ويشوف ايه مشكلته

مش هيروح .. عندك اهل يقفوا معاكي بلاش كلام فارغ بلا كرامته بلا بتاع .. كرامته مين .. واحد وعنده مرض .. ايه اللي دخل الكرامة في الموضوع .. كلمي باباكي يتكلم مع ابوه .. او كلمي امك تكلم ابوكي .. انما لا انتي عاوزه تدخلي حد في مشكلة هي اوريدي بقالها سنتين ونص .. وعمالة تبهدلي في نفسك وصفات وادوية .. والمشكلة أصلا مش عندك ولا فيكي .. وهو ولا على قلبه خبر .. وجايه بتقولي فين الحل .. مش فاهمه الحقيقه يعني انتي بتاخدي الدوا عشان هو يخف مثلا؟!!!!

متزعليش من الأسلوب .. سوري ممكن أكون غشيمة شويتين .. بس حرام عليكي نفسك والله .. دوا وحرقة دم واعصاب .. وهو مش بيفكر يتحرك يحل المشكلة .. الحقي خلفي .. خلي ولادك يبقوا قريبين من سنك عشان تعرفي تتعاملي معاهم .. ممكن تكوني في أواخر العشرينات دلوقتي او التلاتينات .. الحقي خلفي عشان تبقي انتي وولادك صحاب .. ميبقاش في فرق في السن كبير لما يكونوا مراهقين تبقي انتي في وادي وهما في وادي تاني!!!
دلعي_غير
دلعي_غير
والله اني زعلانه على نفسي بس حاسه اني مربطه
يعني تتوقعو مااعتبر غلطانه اذا خرجت هالموضوع لاحد غيري وغيرو
انا عمري ماخرجت شي بيننا وهالموضوع احسو كبير

واللي يقولو اصبري واستني استنا لمتى اكيد الامل في الله كبير وانا مسلمه امري له لو ربي كاتبلي مااخلف طول حياتي برضى بقسمتي لكن انا ابغى اعرف بس وابغى نسوي اللي علينا لو اعطاني بس امل واحد بالميه بستنا لكن ماني شايفه منو اي امل