شيرى 44
شيرى 44
ليه يا شرشر مش تقول كده يا جميل ، تصدقي بالله كان لي صاحبة انتيم في فترة من الفترات كانت شايفة نفسها مش حلوة خالص هى كانت سمينة قوي وعريضة وعندها المسئوليات اللي في الخلف مضيعة الدنيا خالص كمان كانت سمرا وملامحها مش يعني منمنمة كده يعني ، بس المهم كانت عينها حلوة قوي وانا كنت شايفة انها قمر والله العظيم بالذات لما مش بتحط ميك اب تحسي انها طفولية خالص هى بقى كان عليها مخ يا بنتي يودي في داهية دماغ شغالة على طول واجتماعية وحبوبة فعلا لذيذة وعشرتها حلوة وذكية في التعامل وكانت استاذة في الميك اب فلما كانت تحط تركز على مكياج العين لأنها احلى حاجة فيها وداري ايه؟ عيوب الأنف لأنها كانت اكثر حاجة ملفتة فكانت بتبقى قمر الخلاصة يعني ما فيش بنت وحشة او راجل البنات بالذات ربنا خلق في كل واحدة حاجة حلوة لازم تبرزيها علشان نشنكل عريس بقى يا قمر (بس يا بنت يا ميرو امال هنقع في الخية لوحدنا والا ايه لازم الكل يتجوز ) فينك يا دينا بقى
ليه يا شرشر مش تقول كده يا جميل ، تصدقي بالله كان لي صاحبة انتيم في فترة من الفترات كانت...
(بس يا بنت يا ميرو امال هنقع في الخية لوحدنا والا ايه لازم الكل يتجوز ) :06:

وابأه كده :cook: وكده :3_13_11: وكده :3_2_8v: وبعدين كده :04: وفى الآخرررررررر حكون كده :23: ويشيلونى كده :11retcher

لالالالالا خلينى انا كده كويسه :10_1_103v مليش دعوه بيكم

:icon28:
شيرى 44
شيرى 44
المهم يا كات المقاسات الكبيرةةةةة ... عندهم مقاسات كبيره ؟
cat 2006
cat 2006
(بس يا بنت يا ميرو امال هنقع في الخية لوحدنا والا ايه لازم الكل يتجوز ) :06: وابأه كده :cook: وكده :3_13_11: وكده :3_2_8v: وبعدين كده :04: وفى الآخرررررررر حكون كده :23: ويشيلونى كده :11retcher لالالالالا خلينى انا كده كويسه :10_1_103v مليش دعوه بيكم :icon28:
(بس يا بنت يا ميرو امال هنقع في الخية لوحدنا والا ايه لازم الكل يتجوز ) :06: وابأه كده ...
فنكى يا دون اول واحده هتفرح بردك اوى :hahaha:
cat 2006
cat 2006
شيرى مدام انتى نازله جنينه انزلى سيتى احسن دينا وجى بى هناك بس مش فى جنينه
وان شاء الله تلقى المقاس
شيرى 44
شيرى 44
ياااارب يا كات .. ما تتصوريش موضوع التفصيل ده عامل لى حاجه فى دماغى مش عايزة ادخل فى مواله ده خالص