ام اللؤلؤتين
ام اللؤلؤتين
:angry2:روعه ام عزيزان انا عماله اقول لنفسى متدخليش النت يا بت الا لما تخلصى البونشو الى بتعميليه علشان ام عزيزان هاتخد عقللك وبرضه ما بسمعش الكلام ياله انا الى استاهل المهم ام عزيزان انا عندى جيبه لون البلوزه الى انتى عملها ممكن تبعتيهالى مصر تتعرف عليها هههههههههههههههههههههههههه ادعيلى اخلص البونشو علشان ابدء فى البلوزات
ام عزيزان
ام عزيزان
:angry2:روعه ام عزيزان انا عماله اقول لنفسى متدخليش النت يا بت الا لما تخلصى البونشو الى بتعميليه علشان ام عزيزان هاتخد عقللك وبرضه ما بسمعش الكلام ياله انا الى استاهل المهم ام عزيزان انا عندى جيبه لون البلوزه الى انتى عملها ممكن تبعتيهالى مصر تتعرف عليها هههههههههههههههههههههههههه ادعيلى اخلص البونشو علشان ابدء فى البلوزات
:angry2:روعه ام عزيزان انا عماله اقول لنفسى متدخليش النت يا بت الا لما تخلصى البونشو الى بتعميليه...
عود الريحان

في هذى الغرزه استعملي الخيط والابره ... ابره كبيره والخيط نفس اللي اشتغلتي فيه ... لان الغرزه هذى في بروزات ماينفع معاها التشبيك بالكروشيه... وممكن تسوين الحردات وممكن ماتسوينها

yaralemo

الله يبارك فيك وتسلم عيونك ... وننتظرك ترجعي لنا بالسلامه

ام اللؤلؤتين

ههههههههه طبعا ممكن ابعتي لي التذكره واجيييييييك طيران:22:
ام اللؤلؤتين
ام اللؤلؤتين
ام عزيزان علشان خاطر البلوزه الجميله ديه رحت خلصت البونشو لكن فاضل الشراشيب والموضوع الى كنت بعمل منه بتاعك اتشال ومش عارفه اعملهم ازاى ممكن تقوليلى الطريقه وشكرا
dinakoko4
dinakoko4
ما شاء الله عليج نشيطه الله يحفظج عيبني الموديل بسيفه عندي يمكن اشتغلها في يوم من الايام جايسني كسل البلوزة اللي اسويها باقي فيها تقريبا 3 سطور واخلصها بس ما ادري متعايزة اكمل
ما شاء الله عليج نشيطه الله يحفظج عيبني الموديل بسيفه عندي يمكن اشتغلها في يوم من...
اسفة ام عزيزان لم استطع للان الحصول على الخيوط عندنا اليومين دول اجازات ومعظم المحلات مغلقة ان استطعت اللحاق بكى قبل ورشة الجيبة فمن حظى وان لم يكن فأنا معكى فى الورشة الجديدة ان شاء الله
عزة الرجال
عزة الرجال
والله العظيم أنتى ست مية مية وهاقولك ليه

أنا دلوقتى بشتغل فى جيبة قطعة واحدة سبحان الله كأنك بتقرأى الأفكار طبعا الصورة شوية رديئة
المهم شبكت بس البلوزة طلعت ضيقة

وده أخر الأضافات

:icon810: