فارسة حواء
فارسة حواء
تسلمين ياقلبي على سعة صدرك وتقبلك للمداخلة الله يوفقك ويحقق لك ماتتمنيمه يارب 00
فرانكوتا
فرانكوتا
بنات انتم بجد سخنتوني علي خطيبي و شكلي كده هتخانق معاه قريب جدا!!! بجد انا قرأت كل تعليقاتكم و فكرت بشئ لو هو مش راضي عني خلاص مثل ما صديقاتي بتقول " فكك مني" يتركني تصوروا كل شويه يقول خسي خسي خسي انا عايزك تكوني حاجه 40 و مش بياخذ باله من كلامه امام اصدقائه يقول ان احلي البنات اللي بيكونوا 40 و 50 و انا اللي بيكون خطوبتنا بعد اسابيع وزني 85 !!لو فعلا عايزني اخس يقول بشكل مش كده يحرجني امام اصدقائه بجد انا مش عارفه اعمل ايه
و اهلي نفسهم ساكتين .. المشكله في حاجه اوك لو انا جالي مرضبعد الزواج و تخنت هل هو بيقف جنبي و لا بيتخلي عني ؟؟؟؟
أنا وحظـــي
أنا وحظـــي
اختي العزيزة بصراحة انا سمعت عن الترمس أو اللوبيا (البيضاء ) .... تطحنيها وتحطيها على صدرك وحده تكبر والثانية تشد ..... والله اعلم .... انا بصراحه لسه ماجربت بس الاكيد اني بجربها هاليومين ... لانه زواجي بشهر 3 ..... عقبال الحبايب ....
ابداع*
ابداع*
ايه شو هالطلب الغريب...هلق هو بدو مرا تصونو وتحفظلو كرامتو ولا بدو مرا ديكور يتطلع فيها وبس...والله ما بيستحو كلن...من اولها ليش اختارها مادام هو بيعرف انه صدرها صغير ولا بدو بس يعذب البنت ويعرضها لمتاعب اكتر من اللي بيتعرضو لها البنات...افففففف والله بيعصبوو وبيجيبو القلب...خلي اختك تكلموا بقوة قال ترضيه قال هو اللي لازم يرضيها كافي انها قبلتو...قلة عقل والله...لا تخلي اختك تتهور، بعد الزواج بيكبر من حالو وبيصير بدا تصغر حجمووو...الله يعينها..على هيك رجال.
ايه شو هالطلب الغريب...هلق هو بدو مرا تصونو وتحفظلو كرامتو ولا بدو مرا ديكور يتطلع فيها...
والله انا كلامي من كلام الاخت ليش توافق عليه كذا راح يتعبها

وتصبر ممكن بعد الحمل راح يتغير
دلع ريما
دلع ريما
مشكورة اخت فارسة حواء..
وصلني عالخاص..
وأبلغك بالنتائج أول حصولها..
تمنياتي لكي بالزوج الصالح والذرية الصالحة ان شاءالله..