علبة مناديل من خامات البيئة

الفن والأشغال اليدوية

بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا بيكم مجددا ومبروك التميز لكل العضوات المتميزات وخصوصا سمو الروح لانها تسحقة بدون جدال طبعا بئالى فترة اسبوعين واكثر لم اشارك بموضوع جديد وده لانى بجهز لعدة مواضيع منهم عجينة الملح المصرية المهم نخلينا بموضوعنا

النهارد جايبالكم عمل من البيئة وهى علبة مناديل من ثمار شجرة ديما بنشوفها وثمارها ملهاش اى لازمة نفعية فاليوم قررت انى استخدمها ده اسم الثمرة انا معرش اسمها بصراحة انا لميتها من الشارع اوعوا تقولوا انى اتجننت عادى خالص الفن يعمل اكتر من كده يلا بينا نبدا

دى اولا علبة المناديل النتيجة النهائية

خطوات العمل
اولا كل اللى احتاجته ورود من عجينى السيراميك والثمرات وعلبة مناديل بلاستيكية او من الكرتو المقوى وغراء طبعا
هاوريكم صصورة الثمرة

بدا بانى غطيت علبة المناديل بالغراء وبدات برص الثمار

وكملت الجوانب كلها

ورشيت عليها جليتر ليعطيها بعض اللمعة البسيطة
وجهزت وردة من السيراميك واوارق شجر واضفتهم اليها

وهكذا كانت النتيجة

مستنية رايكم جميعا واى سؤال انا موجودة
96
16K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

روح الفن
روح الفن
بسم الله الرحمان الرحيم..بصراحة تعبت عيناي من تتبع ملامح الصورة اعيدي تحميلها بحجم عادي حتى تاخذ حظها فهذا التصوير لايستوفي حقها.. مررت عليك حتى انبهك ف 35 متصفحو الردود 0 .... والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
زهرة الغاردنيا
بسم الله الرحمان الرحيم..بصراحة تعبت عيناي من تتبع ملامح الصورة اعيدي تحميلها بحجم عادي حتى تاخذ حظها فهذا التصوير لايستوفي حقها.. مررت عليك حتى انبهك ف 35 متصفحو الردود 0 .... والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمان الرحيم..بصراحة تعبت عيناي من تتبع ملامح الصورة اعيدي تحميلها بحجم عادي حتى تاخذ...
استغلال رااااااااااااااااااااااااااااائع وفكره جميله..تسلم ايديك حبيبتي
smaghoriab
smaghoriab
بسم الله الرحمان الرحيم..بصراحة تعبت عيناي من تتبع ملامح الصورة اعيدي تحميلها بحجم عادي حتى تاخذ...
اهلا وسهلا بيكى روح الفن
فعلا الصور كبيرة وانا عدلتها وصغرتها ياريت تدخلى وتقولى رايك
smaghoriab
smaghoriab
شكرا ليكى زهرة الغاردينا نورتى الموضوع
smaghoriab
smaghoriab