كوكونت
كوكونت
ميمو الكتكوته
هاى ميمو
والله ما استفدت الا الحسرة والندامه والشعور بالاكتئاب بعد ما اكلتها بس تقولى ايه ؟
انا لما صحيت النهارده قلت لماما واخواتى يخلصوها بسرعه ( التورتايه ) علشان ما اجيش ناحيتها تانى والحقيقه انا ما عدتش عايزه خلاص
النهارده بدأت فى الريجيم المركب ( وانا بأشبع فيه كويس ) يعنى ان شاء الله ما فيش طفاسه تانى .
وان شاء الله هانحف واكسر ال80 اللى عقدتنى دى بس يا ميمو خليكى متابعانى
وياريت تشاركى معايا فى اليوميات علشان نشجع بعض
كوكونت
كوكونت
اليوميااااات
اليوم الأول : 29 / 2 / 2008 ( الريجيم المركب )
قبل الافطار كوب شاى بليمون بدون سكر + 2 كوب ماء
الافطار
2 كوب زبادى

الغداء: طبعا 2 كوب ماء قبله
طبق كبيييير خضار مسلوق ( بسله + فاصوليا خضراء+ بطاطس ) بدون ملح لكن فيه فلفل اسود

العشاء : لسه لم اتناوله بعد
بس ان شاء الله
2 كوب ماء قبله
وبعدين 2 كوب زبادى

تناولت كوب شاى اخضر + 2 كوب شاى احمر + ملعقة واحده صغنونه سكر( ممنوع ) بس انا مدمنة شاى وما باعرفش اشربه الا بالسكر
يمكن آخد كوب شاى اخضر كمان + كوب شاى رويال قبل النوم
الأوربيتراك
ماشاء الله لاقوة الا بالله
20 دقيقه وإن شاء الله قابله للزياده
بس ربنا يخليلى ماما قاعدالى كل شويه تقولى كفااااافيه هاتتعبى:mad:
حبيبتى والله ربنا يخليهالى قولوا آميييييين
فريييز
فريييز
بالتوووفيق ياقموووراات

الله يوفقنا وينحفنا جميعاً يارب
ميمو الكتكوته
اليوميااااات اليوم الأول : 29 / 2 / 2008 ( الريجيم المركب ) قبل الافطار كوب شاى بليمون بدون سكر + 2 كوب ماء الافطار 2 كوب زبادى الغداء: طبعا 2 كوب ماء قبله طبق كبيييير خضار مسلوق ( بسله + فاصوليا خضراء+ بطاطس ) بدون ملح لكن فيه فلفل اسود العشاء : لسه لم اتناوله بعد بس ان شاء الله 2 كوب ماء قبله وبعدين 2 كوب زبادى تناولت كوب شاى اخضر + 2 كوب شاى احمر + ملعقة واحده صغنونه سكر( ممنوع ) بس انا مدمنة شاى وما باعرفش اشربه الا بالسكر يمكن آخد كوب شاى اخضر كمان + كوب شاى رويال قبل النوم الأوربيتراك ماشاء الله لاقوة الا بالله 20 دقيقه وإن شاء الله قابله للزياده بس ربنا يخليلى ماما قاعدالى كل شويه تقولى كفااااافيه هاتتعبى:mad: حبيبتى والله ربنا يخليهالى قولوا آميييييين
اليوميااااات اليوم الأول : 29 / 2 / 2008 ( الريجيم المركب ) قبل الافطار كوب شاى بليمون بدون سكر +...
اهلين كوكونت
زييييييييييين ماشاء الله عليك واصلي حبيبتي ولاتياسي
وان شاء الله نكون متابعين بعض
طيب ليه ماتسجلي في المسابقه لاني سجلت فيها وراح تكون يومياتي هناك ان شاء الله
سجلي معانا وراح تتشجعين مع البنات كثيييييييييييييير
وانا الحمدالله ماشيه عالتخفيف ومرتاحه الحمداللله عليه وبلا ريجيم بلا همممممممممم
والله ينحفنا على خير
هايـــــــدي
هايـــــــدي
موفقه ياقمر

انا باديه فيه من امس لعل وعسى يجيب نتيجه