kelopatra
kelopatra
جميل اوي بس في الاخر يعني انتي عارفه طب جربي تغيري لونه او ترشيه بحاجه انا مليش خبره في حاجه بس يعني لو امكن حاولي تجربي او تدخلي لون في الوسط يضبط معاكي اللون
جميل اوي بس في الاخر يعني انتي عارفه طب جربي تغيري لونه او ترشيه بحاجه انا مليش خبره في...
وردتنا الجميلة
خليكى فى الخرز ....فى السيراميك ....فى التطريز .....فى الورق.....بلاش الديكوباج !!!:42: :42:
من غير زعل احب دائما أراك متألقة فى القمة وقولى لعبد الله ماما استاذة مش لسة تلميذة ...بعيد عن الديكوباج ...وعلشان أكون صريحة اعتبريها ...لحظة ...وعدت والحمد لله انك فشيت غلك وخلاص.:eek:
هالة المجد
هالة المجد
:26: حلو كتير :26: تسلم ايدك:26:
drfaiza
drfaiza
أشكركن أخواتي علي مواساتي في طبقي !!!!
وأخص بالشكر أختي الغالية كليوباترا ...وبكرة تشوفي التحف اللي حعملها بالديكوباج !!!!
عائشةسائق
عائشةسائق
أشكركن أخواتي علي مواساتي في طبقي !!!! وأخص بالشكر أختي الغالية كليوباترا ...وبكرة تشوفي التحف اللي حعملها بالديكوباج !!!!
أشكركن أخواتي علي مواساتي في طبقي !!!! وأخص بالشكر أختي الغالية كليوباترا ...وبكرة تشوفي التحف...
ونحن في انتظار روائعك وفعلا من لا يخطئ لا يتعلم
وصدق عبد الله
تحياتي:26:
kelopatra
kelopatra
حبيبة قلبى الدكتورة فايزة....مكسب كبير انك حاتعملى ديكوباج.....ده أنا طلعت شاطرة ....حاأتعلم الديكوباج ....لانى مش باعرف أعمله ...افرحوا يا بنات ضمنا مجلات فى الديكوباج ...هيه
اضحكى بقى واوعى تزعلى منى احسن ازعل من نفسى.