Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

حبيبة قلبي هدهودة عروستنا الامورة، كل سنة و انتي طيبة و الحمد لله يا عروستنا ان التلخيص عجبك و كده ملكيش حجة بقى، اعمليه كتاب و خديه معاكي المطبخ و وري العريس الشطارة كلها :)

مروة الجميلة، فينك من زمان؟؟؟ كل سنة و انتي طيبة يا قمر، و جزانا الله و اياكم صالح الاعمال، و دندونة ردت عليكي و انا كمان حأكد للجميع ان التلخيص ده لجميع الاكلات في الملفات من الاول الى بدايات السادس (الدمج مع الخامس) و فيه جميع الاكلات اللي كتبتها كل المدامات و البنات و كل الملحوظات اللي بين الردود و جنبها اسم صاحبتها للامانة. و يا رب يفيدكم كلكم و مسلمة حبيبتي جزاها الله خيرا عملت فهرس للكلات بالترتيب اللي انا عاملاه في التلخيص و حيساعدكم جدا خصوصا للي حيطبعوا التلخيص و يكعبوه يقدروا يحطوا الفهرس و يرقموا الصفحات و يبقى سهل الوصول للاكلات

صباح الفل يا دندنتي، حبيت ارمي الصباح :)
**مروة**
**مروة**
صباح الفل عليكوة

don:_

شكر ايا جميلة على الرد واللة تعبينك معانا ربنا يجزيكى خير واللة انا كنت مختفية لان الفترة ال فاتت كانت بداية موسم السياحة والشغل كان كتير شوية الحمد للة ومكنتش فاضية ادخل خالص وبعد ما فضيت لاقيت الكمبيوتر بايظ واول ما اشتغل دخلت اهوة

noody:_

شكرا يا قمر تعبك باين واللة وانا فعلا حطبع كل التلخيص دة لانى محتاجة ومعنديش ف البيت كمبيوتر

وشكرا لمسلمة على تعبها

سلالالالالالالالالالالالالالالام
ام باسل*
ام باسل*
don don :
كل عام وانتى بخير يا ام باسل
كل عام وانتى بخير يا ام باسل
وكل عام وانتى وكل اللى تحبيهم بخير وعافيه ان شاء الله يا ابله دون
Noody30
Noody30
العفو يا مروة و انا اهم حاجة عندي انكم تنتفعوا بيه و اني اكون اجدت تلخيصه. و على فكرة انا طبعته و كعبته في كتابين و فهارس مسلمة فعلا فادتني جدا جزاها الله خيرا لاني حطيت فهرس كل جزء مع الجزء بتاعه و حارقم الصفحات و كده تبقى العملية منظمة اكتر. و جزاها الله دون و كل اللي شاركوا باكلات في الملفات دي لانهم فادونا جدا. و على فكرة يا مروة انا جربت ارز ميلرز بتاعك امبارح و كان تحفة!!

ام باسل، منورة يا قمر :)
ام باسل*
ام باسل*
ده نورك يا امل يا جميله