gana2

gana2 @gana2

عضوة نشيطة

غسالات اريستون الفول اتوماتيك

الأجهزة المنزلية والمشتريات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا كنت حابه اسألكم عن غسالات اريستون للملابس 6 او 7 كيلو اللى بابها امامى مش من فوق هل هى جيدة ولا لأ ؟؟؟ انا بصراحه محتارة فيها بس بيقولوا صناعتها ايطالى فهاتكون جيدة قولت اسألكم واكيد هاتفيدونى وجزاكم الله خير
ومنتظرة ردكم :26:
22
57K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

robens
robens
والله معرفش ياريت حد يقدر يفيدك
up
up
up
جوووري الحلوووة
5سنوات زي الفل لكن بدت تخرب وتعبت من كثر مااصلحها...اهم حاجه تعتنين فيها وتفكين المسامير الخلفيه اول ماتجيبينها البيت عشان ماتتخلخل الغسالة من قوة الحركه
robens
robens
وانا كمان كنت حابه اعرف طيب هى بتنضف كويس ولا لأ؟؟؟
ثابتة
ثابتة
انا شريت هده وتورطت لاني ماعرفت اشغلها بالبداية ولامعى كاتلوج وحتى لو كان فيه بيكون بالانجليزي مدري وشلون طبيت فيها اعتمدت على نفسي وكل يوم اشوف ميزة فيها اول مرة وقفت وطلعت الملابس بدون تجفيف 100 وثاني مرة غيرت النظام وطلعت تجفيف 100 بس يبيلها كوى وثالث مرة جففت بناطيل الثياب 100% والفنايل القطنية 70 % يبيله شوية كوى مدري وشلون نظامها بس بعد التجارب المستعجله العشوائية الحمد لله ان شاء الله انها زينة

انا بحثت ولقيت الاغلبية ماتمدحها وانا شريتها على عجل ومضطره ماكنت ناويه عليها بعد التجربة اعجبتني وتاخد كمية من الملابس ماتوقعتها تكفى وتاخد مفرش محشي اسفنج نفر الطقم وياليت وحدة تساعدنا وتبين مميزاتها
هل تجفف فقط يعنى لو طلعت الملابس بدون تجفيف اقدر اعيد عليه بتجفيف بدون غسيل واقل مدة لها في الغسيل لانها تطول معى
الله يوفق كل من يرد ويساعدنا ويرزقها ماتمنت ويسخرلها حبايبها
لحن$الخلود
لحن$الخلود
انا عندي بس ماهي غساله ونشافه في نفس الوقت
والحمدلله ماشيه معاي اخر حلاوة