الكرزه الحمراء
بصى يااخت كرزه انا كان عندى نفس مشكلتك وكانت مضايقانى جدا المهم روحت عند دكتور وسالته دكتور كبير عندنا وقالى اهم حاجه فى منطقه الركب والكيعان الترطيب لانه اساس الاسمرار وادانى جدول اعمله مرهم التشققات من ايفا وهو مكتوب عليه مرهم تشققات الجلد والكالو خالى بالك انه المرهم مش الكريم وادانى استعمله لمده لغايه مالمنطقه الجلد يبقى طرى فيها وكل يوم وانا بستحمه احاول اقشرها سواء سكرب او الحجره وبعد ماطلع من الحمام ادهن المرهم انتى هتحسى بفرق فظييييييييع وبعدها بمده لما تحسى ان الجلد الميت كله رااح تبدى تستعملى كريم تفتيح اسمه ((ديرما وايت)) وده كريم تفتيح اعشاب طبيعيه مايه بالمايه يعنى مفيش منه خوف ع البشره لانى بخاف جدا من المواد الكيماويه اه فعلا بتجيب نتيجه ونتيجه سريعه بس بتضر البشره ع المدى الطويل وان شاء الله تستفيدى لكن استمرى عليه ولما يجيب النتيجه منتظره منك حق فيزه الدكتور ههههههههههه مع السلامه
بصى يااخت كرزه انا كان عندى نفس مشكلتك وكانت مضايقانى جدا المهم روحت عند دكتور وسالته دكتور كبير...
اذا جاب نتيجه ابشري ياقمر:D
الكرزه الحمراء
ميراج222

فديت عيونه

matono

شكرا على المرور

وبنتظار صاحبات التجارب الناجحه
بنيه مطفوقه
بنيه مطفوقه
والله يابنات مالي في الكاميرا وتنزيل الصور<<< وش اللي تعرفينه هههههه
وهو للركب والاكواع وبنت خالي استخدمته وتقول حطت في جوانب بطنها لانها كانت شوي غامقه وفتحت
وهالشركه لها مندوبات واكيد في بنات بالمنتدى يبيعونها اسئلوهم وان شاء الله تلقونه او دقوا على الشركه واخذوا الرقم من الاستعلامات واسئلوا عنه
الكرزه الحمراء
تسلمي يابنيه على الرد وان شاء الله اجربه
ريــــــفــــــال
انتى قصدك هذا اختى بنيه مطفوقه

او هذا

وان شالله تلاقى طلبك اختى الكرزه الحمراء