يا بنات فين مكن التريكو و انواعه؟؟؟؟

الكروشيه والتريكو

يا بنات الاقى فين مكن تريكو فى مصر
انا عايزة ماكينة تريكو صغيرة استعملها فى البيت
حد عنده فكرة؟؟
:26: :26: :26: :26:
:26: :26: :26:
:26: :26:
:26:
7
6K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

drfaiza
drfaiza
عزيزتي فراولاية ....فينك من زمان ...وحشتينا
ما عندي فكرة لكن لاأعتقد ان فيه مكن صغير
فيه نوع اسمه باساب وأيضا الجوكي
سلوى حمدى
سلوى حمدى
فرولاية انا زيك بالظبط عماله ادور فى المنتدى ولو لقيت هاقولك
zizetta
zizetta
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه اول مشاركة لي في اي منتدي .. ولكني الحقيقة معجبة جدا بهذا المنتدي واقسامه المختلفة والتعاون الذي أره بين الأعضاء .. اثناء بحثي عن دليل استخدام لماكينة تريكو باساب فاريو .. وجدت استفسار الأخت فراولاية عن انواع ماكينة التريكو او أماكن بيعها في مصر .. الحقيقة الماكينة اللي عندي هي ماركة باساب والوكيل الوحيد لهذه الماكينة في مصر هو تريديكو الصياد ومكانة في ميدان الجامع ناصية شارع هارون بمصر الجديدة قريب من الحرية مول وفي وسط البلد في شارع شريف - ولكني انصح بمحاولة البدء بماكينة مستعملة وتقدري تلاقي كتير اوي معروض في جريدة الوسيط اكيد انتي طبعا عارفاها .. كمان علي النت تلاقي في اعلانات مصرواي .. وممكن تعملي بحث علي google او ياهو وتكتبي ماكينات تريكو مستعملة مصر ..
ردي هذا متأخر ارجو انه ما يكونش وصل في بعد فوات الآوان
وشكرا
زيزيتا - مصر الجديدة - القاهرة
فرولاية
فرولاية
السلام عليكم يا زيزيتا
الف شكر على معلوماتك القيمة و ان كنتى شايفة انك اتأخرتى بالرد انا كمان و الله لسة شيفاه بالصدفة
الف شكر مرة تانية
monaelbaz
monaelbaz
السلام عليكم يا زيزيتا الف شكر على معلوماتك القيمة و ان كنتى شايفة انك اتأخرتى بالرد انا كمان و الله لسة شيفاه بالصدفة الف شكر مرة تانية
السلام عليكم يا زيزيتا الف شكر على معلوماتك القيمة و ان كنتى شايفة انك اتأخرتى بالرد انا كمان و...
اخواتي الاعزاء انا سعيد جدا بمشاركتي معكم :27::27::27: