*ام زيـــد*
*ام زيـــد*
مشاء الله عليكم ردو حلوووووووووووه وتشجع
يله بنات شدو حيلكم
انا امس بعد ما اكلت ما تعشيت الحمد الله
الله يوفق الجميع
ريم انا وانتي ماعرف متى بنطع من هذا القسم حبينه ونبقي نخيم فيه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
راندا صالح
راندا صالح
مشاء الله عليكم ردو حلوووووووووووه وتشجع يله بنات شدو حيلكم انا امس بعد ما اكلت ما تعشيت الحمد الله الله يوفق الجميع ريم انا وانتي ماعرف متى بنطع من هذا القسم حبينه ونبقي نخيم فيه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشاء الله عليكم ردو حلوووووووووووه وتشجع يله بنات شدو حيلكم انا امس بعد ما اكلت ما تعشيت...
صباح الخير يا بناااااات

انا اليوم بدأت معاكو واتمني التشجيع

فطرت الساعه 7 بتوقيت مصر كوب لبن رايب جهينه بالليمون والشاى الاخضر

يا تري ينفع ولا لازم لبن رايب عادي

هنزل بعد شويه واخد معايا التمرات السبعه عشان لو جعت

خايفه مقدرش اكمل اليوم معنديش عزيمه

كنت اتمني الاقي نتيجه للاخت صاحبه الموضوع

او البنات اللي بدأوا الاسبوع اللي فات

ومنهم الجده الخضراء

عشان الواحد يتشجع زياده

بس ممكن سؤال للي جربوا الرجيم ونحفوا عليه :26:

ممكن ناكل خيار وطمام عند الجوع ولا بس نتقيد بثلاث وجبات تمر ولبن :(

وطبعا لازم رياضه :7_5_122: ما اعتقد ان الرجيم بدون رياضه ممكن يعمل تأثير كبير

عموما انا بلعب علي الاوربتراك :7_5_127:

طولت عليكو وزهقتوا معليش استحملوني ثرثاره :)]
badar06
badar06
صباح الخير يا بناااااات انا اليوم بدأت معاكو واتمني التشجيع فطرت الساعه 7 بتوقيت مصر كوب لبن رايب جهينه بالليمون والشاى الاخضر يا تري ينفع ولا لازم لبن رايب عادي هنزل بعد شويه واخد معايا التمرات السبعه عشان لو جعت خايفه مقدرش اكمل اليوم معنديش عزيمه كنت اتمني الاقي نتيجه للاخت صاحبه الموضوع او البنات اللي بدأوا الاسبوع اللي فات ومنهم الجده الخضراء عشان الواحد يتشجع زياده بس ممكن سؤال للي جربوا الرجيم ونحفوا عليه :26: ممكن ناكل خيار وطمام عند الجوع ولا بس نتقيد بثلاث وجبات تمر ولبن :( وطبعا لازم رياضه :7_5_122: ما اعتقد ان الرجيم بدون رياضه ممكن يعمل تأثير كبير عموما انا بلعب علي الاوربتراك :7_5_127: طولت عليكو وزهقتوا معليش استحملوني ثرثاره :)]
صباح الخير يا بناااااات انا اليوم بدأت معاكو واتمني التشجيع فطرت الساعه 7 بتوقيت مصر كوب...
صباح الخير للجميع
فعلا انا تابعت الموضوع للاخر وقلت بيني وبين نفسي لو الجدة وقريشة وغيرهم الي ابتدوا في الاول وخلص الاسبوع وحطوا اوزانهم وكانت النتائج مشجعة اكيد وبدون مناقشة راح اشترك واعمل هذا الريجيم
بس للاسف الي انا بلاحظه في كل منتدي بيتدي بتشجيع قوي وينتهي من غير نتائج حتى
على العموم مشكورين
* الحــمــدللـه *
السلام عليكم بنات

بالنسبة للنتائج انا هذا يومي الثالث بالرجيم و نزلت الحمدلله كيلو و 300 غرام :42:
* ريم *
* ريم *
هلا بنااااااااااااات انا يومى اليوم نص ونص

ام زيد >> ايه صادقه خخخخخخخخخخخخخخ

شكلنا نحب هالقسم

بس ان شاء الله العطله بالصيف اطلع من هالقسم