don
don
مشمش ربنا يعوض عليكي في ابنك ان شاء الله يكون سبب في دخولك الجنة لوما تخشي الجنة ان شاء الله ابقي افتكري اصحابك الغلابة من المضيفة وادعي لربنا يدخلنا معاكي
مشمش ربنا يعوض عليكي في ابنك ان شاء الله يكون سبب في دخولك الجنة لوما تخشي الجنة ان شاء الله...
:(
don
don
صباح الفل يا نورا لأ يا قمر انا هنا مش اجازة هبة ايه مواضيع التوفير الكبيرة دي ربنا يبارك لك شيري بقى كده طلعت قمرة يا عم وانا ما اعرفش وبتسرحي بيا طيب الهي وانت جاهي يا رب العالمين زى النهارده السنة الجاية احضر فرحك واشوف فستانك الأبيض وياسمين تمسك لك الطرحة كمان اياكي تعترضي بقى سمسمة عاملة ايه ام ياسين مش قريت الموضوع كله بس البنت بصراححة عندها حق ما انت عارفة الحموات وسنينهم فينا فما بالك في الكويتية الغلبانة بقى الأخت اللي سئلت على كارينا صدقيني لو نقدر نساعدك كنا ردينا عليكي فمعنى ان ما حدش رد اننا فعلا مش نعرف نساعدك اعملي سيرش كده على المصانع التجميل في مصر يمكن توصلي لحاجة الأخت التانية اللي بتسأل على بدل الرقص برضه ما عنديش فكرة لكن لازم تنزلي زيارة لمصر وتلفي لفة بنفسك على المصانع غالبا كلها مصانع لانجيري برضه يلا صباحكم فل باى دلوقت
صباح الفل يا نورا لأ يا قمر انا هنا مش اجازة هبة ايه مواضيع التوفير الكبيرة دي ربنا يبارك...
اللهــــــــــــــم آ مـــــــــــــين :hahaha:
don
don
صباح الخير عليكم .. مشمش ..ربنا يرحمه وان شاء الله يكون شفيعك فى الجنه والحمد لله ربنا معوضك بخيرا منه انا جيت انا كمان اهو يا لاروزتى وشكلى كده متسيح لى وفيه حد حيتقتل انهارده... ايه يا هبه ايه يا هبه .. ده مين الى اوروبى ده :024: !!! لأ وشقرا وشعر سايح يا هبه :icon29: !! انتى شكلك محتاجه نضاره وحتخلى البنات ياخدوا عنى فكره غلط خاااالص .. وبعدين انا قصيت شعرى من زماااان يعنى غفر غفر ما تقلقيش. سمسمه .. ياريييت تروحى بدالى اصلا احسن انا مش عايزة اروح من اساسه .. تقولى ايه بأه انا كائن غير اجتماعى من الآخر يعنى يا فطوم انتى صدقتنى كلام هبه بردوا دى بتهزررررر :angry2: ربنا يخليكى ويفرحك بياسمين يارب وتشوفيها هى بالفستان الأبيض حبيبة قلبى مش انا رحت جى بى انبارح .. عجبتنى بدله كده سودا وفيها شغل حلو رقيق .. ببص عليها خير اللهم ما اجعله خير لقيت تمنها كااااااام 2030 الفان وثلاثون جنيها فقط لاغير زى ما بيقولوا قال وانا الى ماكنش عاجبنى 875.. وبعدين لقيت جيبه تانيه دانتيل سبانيش كده وبين صف وتانى فيها فصوص الماظ ولولى كانت xxl ووسطها باستك قلت تمام كده جيت قستها كان ممكن ادخل اصحابى الاتنين جواها معايا !! طب شوفى لى يا ستى مقاس ااقل قالت لى مفيش الا M وطبعا ما دخلتش خالص .. طب اى حاجه البسها من فوق .. مالقتش اى حاجه من الآخر :( ودخلت كام محل تانى فى سيتى ستارز كلهم يبصوا لى كده ويقولوا لى لأ مقاسك مفيش .. يعنى المفروض من الآخر اروح اموت نفسى احسن.. انا كده خلاص مضطره اروح للخياطه انهارده ان شاء الله واشوف حوصل لأيه معاها. بنات دعواتكم لمامت دون لأنها تعبانه شويه .. ربنا يقومها بالسلامه ان شاء الله ويتمم لها فى الشفا هى وكل مرضى المسلمين.
صباح الخير عليكم .. مشمش ..ربنا يرحمه وان شاء الله يكون شفيعك فى الجنه والحمد لله ربنا معوضك...
يا بت غلط :hahaha: دى ب 2 جنية و30 قرش بس تصدقى بالله غالية برضه :hahaha:
don
don
don don :
لا تعليق يا ميرو :30:
فاكرة فؤاد المهندس لما قال : انا اللى جبت دة كله لنفسىىىى:30: والله ماعايزة اعلق
أم أبيها74
أم أبيها74
صباح الفل يا دينا والله كنت لسة هاكلمك
سلامة مامتك ان شاء الله تقوم على خير

هى عندها ايه؟