كلمة حواء
كلمة حواء
يا خبر انا كمان رفعت الكلفة بس من عشمي اولا ثانيا انا حاسة انها صغيرة مش كبيرة ثالثا بقى باموت فيها بجد بس ان كان ولا بد ممكن نقولها يا مدام يا شيف يا جميل يا قمر كده يعني
سلام للبنات كلها
حبيبة ابراهيم
يا بنت الحلال ما كهرمانة وتواقة للخير وفراشة حطين 3 طرق للكب كيك وبيشكروا فيها ومن غير اى حاجة جربى حاجة فيهم وأم زوما من يومين حاطو كب كيك يجنن ماشاء الله وطريقته كانت سهلة جداااااااااااااااااااااااا لا لا لا مش كدة .... الاحسن تقولولى ياعامية يا لى مش بتشوفى
يا بنت الحلال ما كهرمانة وتواقة للخير وفراشة حطين 3 طرق للكب كيك وبيشكروا فيها ومن غير اى حاجة...
ام مرام ربنا يطول في عمري واشوفلك تطبيق لاي حاجة قبل ما اموت :35:
حبيبة ابراهيم
جزاكى الله خيرا يا دون (من غير أبلة):39: بس بيتهيألى إن ده قالب الكب كيك العادى القالب التانى بيبقى فيه 36عين أو 48 عشان بيبقى عيونه صغيرة قوى عشان يعمل مينى مينى كب كيك :27:
جزاكى الله خيرا يا دون (من غير أبلة):39: بس بيتهيألى إن ده قالب الكب كيك العادى القالب...
على فكرة يا سموحه انا شفت الصينية دي هنا في الرياض

وبتبقى صينية فرن كبيرة على قد البوتجاز اللي بيبقى بخمس عيون وفيها اكتر من 60 عين للكب كيك ميني ميني مقولكيش بس شكلها تحفة حجيبلك صورتها دلوقتي وبتحطي المقدار كله مرة وحدة :27:
don
don
لســــــــــــــــــــــــه الكاب كيك يا مها
امانى61
امانى61
السلام عليكم
ازيكو يا بنات وحشتونى ووحشتنى المشاركه معاكم للاسف الكمبيوتر باظ عندى والهارد ضرب اعتقد من كتر الحاجات اللى مسيفاها وكانت الضربه القاضيه وصفة الكنتاكى سيفتها من هنا والجهاز باظ والحمد لله المهم عايزه منكم يا حلوين ملفاتنا كلها الملفات بتاعة دردرشة مطابخ وكمان ملف نورا وكتاب دندون الالكترونى و.....و....بصو كل حاجه لانى بجد هاعيط كل كنوزى وممتالكاتى اللى قعدت طول السنوات اللى فاتت اجمع فيهم راحووووضاعت اااعععععع بجد مأساه رصيدى دلوقتى صفر طبعا ما عدا ملفك يا حنون لانك بعتهولى على الميل لسه محتفظه بيه وكمان خليت جوزى يطبعهولى لانه بجد تحفه وفيه تكات مهمه اوى جزاكى الله كل خير حبيبتى وتسلميلى انتى ورشروش القمر ربنا يخليكو ليا وماتحرمش من سؤالكم
على فكره يا حنون انا جربت التورته بتاعة ام ياسمين واللى انتى عرفتينى بيها وانا من ساعتها معتمداها ومش بغيرها فى اى مناسبه على طول بعملها بس هيا زياده عن بتاعة ام يا سمين فى البكينج بودر وبصراحه ماجربتش افصل البيض الا فى السويسرول بس طالما انتى بتشكرى اكتر فى طريقة فصل البيض نجربها واقولك النتيجه
نورا يا بنات تليفونها فعلا مقفول حاولت كتير اكلمها بجد قلقانه عليها بس بطمن نفسى وبقول ممكن تكون سافرت يارب قريب تطمنا بنفسها باذن الله
منمن حبيبتى وحشتينى اوى منوره الملف يارب دايما وسبحان الله انا لسه من يومين مجربه وصفة البريانى بتاع اللوتس فعلا تحفه شوفتى توارد الافكار وكمان جربت بهارات دندوناللى قالت عليها فى ملف فيدى واستفيدى بهارت هنديه جبت بهارات التكا والبريانى والاتنين تحفه بمعنى الكلمه
سندريلا كمان بجد ميسوطه انك بقيت احسن ورجعتى للمطبخ تشاركى معانا ربنا يتمملك على خير انتى وفراشه ودندونه وحبيبه
بسوم القمر ايه يا عم الشطاره دى كلها ماشاء الله عليكى تسلم ايديكى حبيبتى
وسموحه التارت يجنن بجد ماشاء الله عليكى وداليا وام زوما وكل المبدعات اللى معانا تسلم الاياااااااااااااااادى
لوليتا الف سلامه عليكى ولو انها متاخره ومبروك على السمنه ها استعملتيها ولا لسه؟؟؟ يالا ورينا الابدعات
استنو اوريكم انا عملت ايه من يومين بجد كانت تجربه لاول مره وكانت تحفه طبعا مش الكنتاكى لأ حاجه حلوه استنو شويه انزلكم الصور والوصفه