د/طيــر الحــرم
مشكورررررررررررره حبيبتي طيب ينفع استغني عن كريم كالميوريد؟ وبس استخدم كريم الكوم وارطب يدي بنيفيا طول اليوم ووقت النوم فازلين يصير كذا اتمنى تردي عليه واسفه طولت عليك
مشكورررررررررررره حبيبتي طيب ينفع استغني عن كريم كالميوريد؟ وبس استخدم كريم الكوم وارطب يدي...
ممكن لكن يفضل تستخدمي كالميوريد هاتلاقي نتيجة ممتازة معه تفتيح وتقشير بسيط لجلد المفاصل

ايه المشكلة بكريم كالميوريد؟؟ليه مش حابه تستخدميه؟
مكسرات العتيبي
ممكن لكن يفضل تستخدمي كالميوريد هاتلاقي نتيجة ممتازة معه تفتيح وتقشير بسيط لجلد المفاصل ايه المشكلة بكريم كالميوريد؟؟ليه مش حابه تستخدميه؟
ممكن لكن يفضل تستخدمي كالميوريد هاتلاقي نتيجة ممتازة معه تفتيح وتقشير بسيط لجلد المفاصل ايه...
المشكله انو سعره شوي غالي والميزانيه شوي ميح علشان كذا قلت استبعده بس قهررررررر لانو ضروري:44: اسفه طولت عليك

والله يجزاك الف خيررررررررررر
د/طيــر الحــرم
المشكله انو سعره شوي غالي والميزانيه شوي ميح علشان كذا قلت استبعده بس قهررررررر لانو ضروري:44: اسفه طولت عليك والله يجزاك الف خيررررررررررر
المشكله انو سعره شوي غالي والميزانيه شوي ميح علشان كذا قلت استبعده بس قهررررررر لانو ضروري:44:...
أنا ماعرفش سعره كام..هو بكم؟؟

طيب كريم أكريتين سعره تقريبا 17 ريال وممكن كبديل تحطي نقطة صغيره جدا منه ليلا على لوشن نيفيا أو أي كريم مرطب

نقطة صغيره جدا جدا من أكريتين + لوشن مرطب

والأول استخدمي إلوكوم مرتين لمدة أسبوعين

أو بديل آخر وهو الليمون ومقشر الملح وزيت الزيتون تعملي بيه تدليك ليديك كمقشر

والليمون كماسك لليدين لمدة ربع ساعة وتشطفيه ممتاز وبيفتح

وكريم جليسوليد الأحمر ممتاز جدا وسعره مناسب

الفازلين لو هاتستخدميه مره ليلا للترطيب استخدميه كالتالي

بللي ايديكي بماء دافئ كويس ونشفيها شويه وحطي الفازلين ويديك رطبة إلى حد ما علشان يسهل امتصاص الكريم ويسهل فرده على اليدين ويكون أنعم
مكسرات العتيبي
أنا ماعرفش سعره كام..هو بكم؟؟ طيب كريم أكريتين سعره تقريبا 17 ريال وممكن كبديل تحطي نقطة صغيره جدا منه ليلا على لوشن نيفيا أو أي كريم مرطب نقطة صغيره جدا جدا من أكريتين + لوشن مرطب والأول استخدمي إلوكوم مرتين لمدة أسبوعين أو بديل آخر وهو الليمون ومقشر الملح وزيت الزيتون تعملي بيه تدليك ليديك كمقشر والليمون كماسك لليدين لمدة ربع ساعة وتشطفيه ممتاز وبيفتح وكريم جليسوليد الأحمر ممتاز جدا وسعره مناسب الفازلين لو هاتستخدميه مره ليلا للترطيب استخدميه كالتالي بللي ايديكي بماء دافئ كويس ونشفيها شويه وحطي الفازلين ويديك رطبة إلى حد ما علشان يسهل امتصاص الكريم ويسهل فرده على اليدين ويكون أنعم
أنا ماعرفش سعره كام..هو بكم؟؟ طيب كريم أكريتين سعره تقريبا 17 ريال وممكن كبديل تحطي نقطة صغيره...
الف شكر لك حبيبتي الله يعطيك العافيه والكريم سعره بحدود ال70ريال يعني غالي بالنسبه لي

وراح اسوي اللي قلتي عليه والف الف شكر لك

وكريم اكرتين فيه منه نسب مختلف اي نسبه اخذ
د/طيــر الحــرم
الف شكر لك حبيبتي الله يعطيك العافيه والكريم سعره بحدود ال70ريال يعني غالي بالنسبه لي وراح اسوي اللي قلتي عليه والف الف شكر لك وكريم اكرتين فيه منه نسب مختلف اي نسبه اخذ
الف شكر لك حبيبتي الله يعطيك العافيه والكريم سعره بحدود ال70ريال يعني غالي بالنسبه لي وراح اسوي...
70 ريال؟؟ غالي فعلا ماتوقعتش سعره كدا

لأني من مصر فماعرفش أسعار الكريمات عندكم بالظبط

كريم أكريتين هاتي نسبة 0.025 واستخدمي نقطة بسيطة فقط منه على كمية الكريم المرطب أو اللوشن

مره ليلا فقط مع عدم التعرض للضوء

أما باقي اليوم فرطبي باللوشن فقط بدون أكريتين