تفاؤل لا ينتهي
للررررررررررررررررررفع
تفاؤل لا ينتهي
للررررررررررفع
قلب الدعوة
قلب الدعوة
جزاك الله خيرا
فرفرة99
فرفرة99
جزاكي الله خيرا الموضوع جدا حلوو

استفدت منه كثييييييير

انا كانت تجربتي مختلفة جدا :2thmup:

كان علي امتحان صعب جدا جدا جدا وما ينجح فيه الا القليل يعني مثلاً اذا كان عدد الطلاب اللي يمتحنون 20 ما بينجح منه الا 5 او 4 طلاب
المهم انا كنت خايفة جدا وكنت اقول ايش اسوي ياربي اخاف ارسب مع اني درست اوكي وكان باقي عن الامتحان 4 ايام تقريبا المهم مرة من المرات كنت اتصفح المنتدى فوقعت عيني عن موضوع يتكلم عن طريقة الشيخ الميليقح اللي هية الخطوات الاربعة .
حطيت في نيتي عشان ارضي ربي مش عشان انجح في الامتحان لا , عشان ارضي الله بهذا العمل الصالح ثاني شي عشان اخد حسنات عليها .
تعرفين قبل ما ادخل الامتحان ما كنت خايفة ابدا كأنه نسمة هواء باردة مرت علي أبد والبنات مستغربين مني هما كانوا خايفين وانا اللي اهديهم واقول ان شاء الله بننجح .
دخلت الامتحان وانا كنت عادية ..هادية ,في الامتحان ما قدرت احل الاسئلة الاولى بس قلت خلاص اتوكل على ربي واختار الاجوبة عشوائي وما لحقت اخترت عشوائي وطلعت .البنات يقولون راسبين راسبين وانا اقول في قلبي ناجحة ان شاء الله .
المهم كان موعد اعلان النتائج بعده بـ 5 ايام وترى كنت مستمرة على الطريقة لانها عجبتني عطتني راحة البال وراحة نفسية فظييييييييييييعة والله وكنت مرتاحة ع الاخر .
جا اليوم الموعود ورحت اشوف النتائج شفتها وانصدمت لا اله الا الله كنت على الحافة وقسم بالله ومع ذلك نجحت و نجحت بفضل ربي ما قدرت اصدق رحت بسرعة للمصلى وسجدت سجدت شكر وانا فرحانة وخلاص ببكي بعد شوي .
واتخيلوا من اصل 8 نجح بس 3 وانا من بينهم .

وطبعا من هذاك اليوم وانا احاول استمر على الطريقة مش عشان تتحققلي امنية ثانية لا عشان الله يرضى عني واحس بالراحة اللي تمنتيتها طول عمري والحمدالله رب العالمين على نعمته اللي لا تعد ولا تحصى.
ومشكورة ع الموضوع الحلوو :pinklove2:32:
نسيج الحب
نسيج الحب
جزاك الله خير