sweeting
sweeting
اشكرك حبيبتي omamoory فعلا افدتيني جدا جدا بالنصايح وطمنتيني لاني كنت قلقانه من وقت الولاده على البيبي وفعلا انا الالتهابات اللي عندي حكة فقط بدون اي شئ اخر حبيبتي ام فارس:انا دكتورتي قالتلي انها تيجي مع الحمل بس ماكانت عندي في حملي الاول فعلشان كده كنت قلقانه منها...اشكرك على ردك حبيبتي وادعوا الله ان يتقبل دعاؤك
اشكرك حبيبتي omamoory فعلا افدتيني جدا جدا بالنصايح وطمنتيني لاني كنت قلقانه من وقت الولاده على...
في حملي الثالث كان عندي التهابات بسيطه جدا بدون حكه واتعالجت عنها

انما اثناء الولاده قالوللي ان الطفل شرب من هالألتهابات:( ومن عقب كم يوم اتنومت انا والبيبي في مستشفى خاص لمدة اسبوع واخذنا العلاج انا والبيبي والحمدلله على كل حال.
ام منذر
ام منذر
اختي مامتو لحمادينو:ربنا يستر من الالتهابات وانا كل خوفي وقت الولاده على البيبي...يارب تخف وقت الولاده ونولد كلنا بخير اولاد اصحاء

اختي sweeting :بصراحه قلقتيني تاني بس اعمل ايه بقه ماعلينا الا اننا نتعالج وندعي ربنا يرزقنا الذرية الصالحة السليمة...وحمدلله على سلامتك انتي والبيبي
حبه بندول
حبه بندول
والله يابنات عجززت انا وهالاتهابات
مالقيتا لها حل
همي كبير
همي كبير
في حملي الاول كان معايا الاتهابات بس ماكت اتكلم خجلانه وسكت على حالي ولدت طبيعي والحمد لله
وطفلي سليم,,,
في حملي الثاني مع تحليل البول بان ان عندي التهابات واخذت تحاميل ومضاد وانا ميته خوف انها تسبب شي للجنين او تسقطه او تشوهه ومااخذتها كامله ولاعاد راجعت الدكتوره ..
وربي سترها ليا وولدت طبيعي الحمدلله وبنتي طيبه,,,,,
بس يابنات انا اعرف اللي ماتولد طبيعي اللي معاها هربس لانه يسبب عمى للجنين اعاذنا الله
وحمل ذا معايا حكه مررره مضايقتني ان شاءالله هذي المره حواضب على الدوا
ام منذر
ام منذر
شكرا اخواتي همي كبير وحبة بندول على المشاركة...ساعات اطمن وساعات اقلق بس واضح اني في كتيييييييييير كده مش انا لوحدي...وفعلا اختي همي كبير انا قرأت ان الهربس-الله يبعده عنا-هو فقط اللي يضطر للولاده القيصري-ربنا يعافينا-