كيف اغير لون شعري بالحناء ؟؟؟

العناية بالشعر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الموضوع باين من عنوانه انا قاعده افكر احني شعري بس المشكلة إني مسوية خصلات هاي لايت من سنه تقريباً وكنت بفكر اعيد اصبغ واعمل الخصل تاني لكن شعري مررررررررررررررره معذبني لإنه كل ماله بيخف وحاسه فروة راسي باينه وخصوصاً من الأمام ... قلت في عقلي يابنت بلا صبغه بلا نيله هو دا اللي حرق لي شعري اتوكلي على الله وارجعي للحنه ... بس المشكله خايفه لو حنيت شعري الخصلات الشقراء دي حتصير برتقالي :D ويسير شكلي واااااااااااااااااااااااااااااااااااااع !!!!
انا فاكره إني قريت مره هنا او في منتدى تاني مو متاكده عن طريقة لتلوين الشعر بالحناء فياريت احد يقدر يفيدني بالطرق دي يعني انا ابغى شعري يسير بني غامق على اسود ماابغاه برتقالي بعدين اخاف لارحت مكان يغنوا لي يالبرتقاااااااااااااااااااااااااااااااااااله :D ياقدمي بس ... افتكر فيه نسكافه او شي زي كده ياريت تفيدوني جزاكم الله خير

وشكرا مقدما
7
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

الوجه الآخر لغيمة
افاااااااااااااااااااااا ياذا العلم

كده يابنات حواء !!! ولا رد يطيب الخاطر

الله يسامحكم

يعني لو إني كاتبه بالعنوان الله يزوج اللي مهي متزوجه والمتزوجه يسخر لها زوجها كان لقيت موضوعي فوق النجوم
الوجه الآخر لغيمة
معليش اتكرر بالغلط
العنيدة ريمممم
:39:
كرزة بنفسجية
كرزة بنفسجية
للرفع ...........
خلاص و سكري
خلاص و سكري
أنا شعري أيضا به هاي لايت و أخر مرةعملته من 4 أشهر وصار لي 3 أسابيع أحني الجذور بحنة شقراء و أضع فازلين و زبدة على الميش علشان يعمل عزل عن الحنة

تحية