أم ساره 4
أم ساره 4
Sasaaaa الله يعينج صاجه حنين أصعب طريقه لمتابعة التبويض إهي درجة الحراره أنا تابعت درجة الحراره وعقدتني وتركتها وجهاز الإباضه ما يصلح لي لأن فيني تكيس وتركته وآخر شي تابعت مع الدكتوره
ritaj4
ritaj4
Sasaaaa الله يعينج صاجه حنين أصعب طريقه لمتابعة التبويض إهي درجة الحراره أنا تابعت درجة الحراره وعقدتني وتركتها وجهاز الإباضه ما يصلح لي لأن فيني تكيس وتركته وآخر شي تابعت مع الدكتوره
Sasaaaa الله يعينج صاجه حنين أصعب طريقه لمتابعة التبويض إهي درجة الحراره أنا تابعت درجة الحراره...
طيب كدة شرحتولي الطش و الرش :icon33: راسي واجعني مبروك ادخلي شنو هو الطش والرش لازم أعرف , حنين قاعدة تردد كلام جدتها الله يرحمها من غير فهم يا سلاااااام :angry2:
صحتين وعافية
صحتين وعافية
ritaj4 ritaj4 :
طيب كدة شرحتولي الطش و الرش :icon33: راسي واجعني مبروك ادخلي شنو هو الطش والرش لازم أعرف , حنين قاعدة تردد كلام جدتها الله يرحمها من غير فهم يا سلاااااام :angry2:
طيب كدة شرحتولي الطش و الرش :icon33: راسي واجعني مبروك ادخلي شنو هو الطش والرش لازم أعرف , حنين...
أختي ريتاج سهل الله عليك عمليتك يارب وتخرجين بالسلامة

ضحكتيني والله وأنا توي أبكي من الهم أضحك الله سنك

حبيبة قلبي الطش والرش كلمة تعني أول المطر وتستخدم عادة للترحيب والحفاوة للناس الغالية يعني اللي مثلك وشرواك
وتقبلي مروري

sasaaaaa
sasaaaaa
ritaj4 ritaj4 :
طيب كدة شرحتولي الطش و الرش :icon33: راسي واجعني مبروك ادخلي شنو هو الطش والرش لازم أعرف , حنين...
عندكم حق و انا خلاص رفعت الرايه البيضا الشهر ده خلاص بقي زي ما ربنا ييسر لي و لو مكانش حمل ححاول اشوف بريدكتور يا رب الاقيه هنا دعووووووووواتكم

يا بنتي مثلا كلمة اهلا وسهلا يعني ايه ؟؟؟؟؟؟؟ هي كدا طش و رش و لو اني بعد حكاية حنين حاسة ان جدتهم كانت بتقول لهم اهلا بالشقاوة و التنطيط اللي حيحصل و البيت اللي حيتقلب هههههههههههههههه
sasaaaaa
sasaaaaa
واووووووووووووووو طلع اول المطر ظلمتك حنين هههههههههههه طلعتي هادية مش شقية

مشكورة صحتين و عافية