lovely angel
lovely angel
السلام عليكم
كل سنة وانتم طيبين يا بنات
وكل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم

حد فيكو بيشوف برنامج فضفضة للشيخ حسين يعقوب على قناة الناس

بجد برنااامج رااااائع ... ياريت ماتفوتهوش
مليسيا
مليسيا
صباح النور يابناااااااااااااااات

لاروزا
رجعالك اصفى حسابى كويس معاكى
مليسيا
مليسيا
صباح الخير على السباحات المتينات شايفة الموضوع قلب سباحه وبعدين هتقلب جومباز انا بحب السباحه بس بغرق فى شبر مية ينفع انضم ليكو نحفر مع بعض بانيو كبير ونطش فيه كلنا ام ياسمين اوعى تزعلى انا بهزر بس سندريلا هانم - الناس اللى عايزة تخسس حاجات وحاجات دى اللى يشوفك يقول البت ضاربة من كل الزوايا وانتى اصلا جلد على عظم اسكتى يا شيخة خلينى ساكنه بكرة لما تيجى هنا وتبقى اكل ومرعى زى حالاتى مع الحلويات اللى بالهبل هتنفخى زى البلونه من كل النواحى وساعتها مش هتدورى على مناطق مناطق انا تخنت بعد الجواز 10 كيلو كنت 60 بقيت 70 وطولى 168 وعايزة اخس بس بصراحه وشى لما ملى بقى احلى كتير ايه رايكو؟ انا منعت الشيكولاته والاي كريم ( ده بالنسبة لى ريجيم فظيع لانى اصلا مش باكل غير الحاجات دى ) رايكم ايه اعمل ريجيم ولا لا؟ ام ابيها ربنا يخليلك ياسمين بتشتكى منها امال عايزة بيبى تانى ازاى؟ ربنا يرزقك يارب وينولك اللى فى بالك ازيكم يا بنات شيرى وكهرمانه مختفيين ليه هبة ازغرد يعنى ولا استنى شويه؟ يلا الزغروده على طرف لسانى
صباح الخير على السباحات المتينات شايفة الموضوع قلب سباحه وبعدين هتقلب جومباز انا بحب السباحه...
اه فعلا نورا الوش احلو ودور كده وبقى جميل بس الجسم يروح فى داهيه
معادله صعبه اوى بس ببجد 2و3 كيلو دول مش مشكله اوى يانورا يعنى انتى زياده تلاته كيلو بس
خليكى فى الحدود دى ومش تزيدى عنها انا لما ربنا يسهل ويبقى فيه امل حقف عن السبعين حلو اوى
يعنى امرك سهل جدا تلاته كيلو بس العبى فيهم براحتك
mishmish
mishmish
السلام عليكم كل سنة وانتم طيبين يا بنات وكل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم حد فيكو بيشوف برنامج فضفضة للشيخ حسين يعقوب على قناة الناس بجد برنااامج رااااائع ... ياريت ماتفوتهوش
السلام عليكم كل سنة وانتم طيبين يا بنات وكل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم حد فيكو...
اه يا جميل فعلا محمد حسين يعقوب ممتاز وكلامة اكتر من رائع ربنا يبارك فيه وفى امثالة شفتى حلقة امبارح بتاعة بداية جديدة وكلام محمود المصرى
mishmish
mishmish
سمسمة اه هو فعلا اسمة هشام ابو عمر وماما كانت عايزة تروح له لانها كانت عامله عمليه انزلاق غضروفى من سنتين وكل وزنها ما بيزيد بيضغط على الفقرات ومش بتقدر تمشى فصحابها قالوا لها عليه وبتقول لى متيجى معايا علشان شعرك :( :( بس انا بصراحة مكسوفة اروح واشيل النقاب والطرحة كمان علشان حاجة تافهه زى دى :09: