ROSHANA
ROSHANA
روشانا علي فكره القطايف الحادقه بتكون تحفه علي السحور انا باحشيها جبنه بيضا و نعناع بتبقي حلوه جداا و مقرمشه
روشانا علي فكره القطايف الحادقه بتكون تحفه علي السحور انا باحشيها جبنه بيضا و نعناع بتبقي حلوه...
شكرا يا رانيا
ان شاء اله اجربها وادعيلك انتى ودون
don
don
شكرا يا رانيا ان شاء اله اجربها وادعيلك انتى ودون
شكرا يا رانيا ان شاء اله اجربها وادعيلك انتى ودون
samoha_om_ali ماشى وانا معاكى ياسموحة :42:

sasa271974 احلى واجدع ستات والله :42:

80رحوبة انا بسلم اهو وسلمت هناك والله ازيك ياسموحة لآ لسة مجربتوش بس حعماه بكره ان شاءالله واقولك :42:

ROSHANA بالف هنا وشفا يارب:26:
don
don
don don :
samoha_om_ali ماشى وانا معاكى ياسموحة :42: sasa271974 احلى واجدع ستات والله :42: 80رحوبة انا بسلم اهو وسلمت هناك والله ازيك ياسموحة لآ لسة مجربتوش بس حعماه بكره ان شاءالله واقولك :42: ROSHANA بالف هنا وشفا يارب:26:
samoha_om_ali ماشى وانا معاكى ياسموحة :42: sasa271974 احلى واجدع ستات والله :42:...
ارز دمياطى

نص كيلو ازر مصرى - ذيت - بصلة كبيرة محمره - 2 قرن فلفل حامى بدون تقطيغ
طماطماية متوسطة مقطعه مكعبات - بصلة متوسطة مقطعه شرائخ
فلفلة رومى مقطعة شرائح - ملح -توابل
الطريقة
نضع الزيت على النار ونضع البصلة ونشوحها لحد ماتحمر
ثم نضع علية الارز ونقلب ثم نضع الماء ونضع الطمطاطم
والفلفل الحامى سليم زى ماهو بدون تقطيع ونضع الفلفل الرومى شرائح زى
ماهو ونضع البصل الشرائح زى ماهو والملح ونقلب كله ونستنى لحد
الماء مايغلى و نعصر ليمونة ونضعها فى الماء زى ماهى بقشرها ونكمل سواه عادى
وبالهنا والشفا
Noody30
Noody30
don don :
ارز دمياطى نص كيلو ازر مصرى - ذيت - بصلة كبيرة محمره - 2 قرن فلفل حامى بدون تقطيغ طماطماية متوسطة مقطعه مكعبات - بصلة متوسطة مقطعه شرائخ فلفلة رومى مقطعة شرائح - ملح -توابل الطريقة نضع الزيت على النار ونضع البصلة ونشوحها لحد ماتحمر ثم نضع علية الارز ونقلب ثم نضع الماء ونضع الطمطاطم والفلفل الحامى سليم زى ماهو بدون تقطيع ونضع الفلفل الرومى شرائح زى ماهو ونضع البصل الشرائح زى ماهو والملح ونقلب كله ونستنى لحد الماء مايغلى و نعصر ليمونة ونضعها فى الماء زى ماهى بقشرها ونكمل سواه عادى وبالهنا والشفا
ارز دمياطى نص كيلو ازر مصرى - ذيت - بصلة كبيرة محمره - 2 قرن فلفل حامى بدون تقطيغ ...
:26: :26: :26: :26:

لأحلى دون في الدنيا
semsem2005
semsem2005
دينا الجميلة
الواحد مش عارف يقول ايه على مجهودك الرائع ده
على فكرة انا جربت الارز الاسبانى وطلع جميل جدا وسهل جدا ووجبة متكاملة لات فيى الخضار والبروتين والارز