عذبني غيابكsss
عذبني غيابكsss
اسال الله يشفيك ومرضى المسلمين جربي ياختي هالزيت وان شاء الله فيه فايده باذن الله ولا تهملين علاج الدكتور \\اذا شفتي توقيعي ادعيلي
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?p=45218446#post45218446
ام وئومه
ام وئومه
الله يشفيك ويعآافيك يآارب
ملكــــ المالكي
أختكـ في الله:26:
اسوووووووووومه
اذا متاكده انها ثعلبه فقد جتني قبل كم سنه ونراها تتنشر لو مالحقتي

علاج اللي فاد فيني اجيب ثوم طازج اللي له عصاره بداخله وافرككككككه بالبقعه بقوه وماشاءالله طلع بسرعه وصار اثقل واخشن من اول
نــ ووو ف
نــ ووو ف
احنا الآن بندور على سبب التساقط لما نتيجة التحاليل تظهر هانعرف ايه السبب بس انتي اهتمي بأكلك كمان يعني ليك 10 حبات خضار وفاكهةة باليوم نوعي فيهم براحتك ومهم جدا للشعر أكل ( البيض - القرنبيط - الحليب والكالسيوم واللبن والكيري * حليب نيدو رائع وغني بالكالسيوم وفيتامين D * ) وماتشغليش بالك بالتساقط خالص كمان عايزه اقولك على حاجه الشعر له دورة حياة يعني المفروض يقع في اليوم كحد أدنى 100 شعره ودا يعتبر معدل طبيعي لأنه بيطلع مكانها بس احنا مش بنحس بيها وفيه مواسم كدا الشعر بيتساقط فيها بكثرة عند النساء ومش هاوصيك تاني نفسيتك نفسيتك نفسيتك لأن أي مشكلة في النفسية بيبان أثرها على الخلايا اللي بتتجدد يوميا اللي هي البشرة والشعر فدا أول حاجه بتلاقي التأثير عليهم ريلااااكس خالص وماتحطيش شعرك ببالك دلوقتي لأنك بتسعي في علاجك أهو وهاتعملي التحاليل وكل اللي عليك الآن تنتظري وتاخدي بانتوجار 3 كبسولات يوميا وبسسسسسس فماتستعجليش الأمور وتتوتري وتقلقي .. كل مشكلة ليها حلها بإذن الله ومشكلتك بسيطه خالص يانوف .. دي ثعلبة يعني بإذن الله بسيطة ماتقلقيش القلق عامل مساعد بيزود الحالة اشربي حليب نيدو دافي قبل النوم منه هايبعد التوتر عنك والقلق ومنه مصدر كالسيوم رائع جدا وبلاش صبغات وكوي وسشوار للشعر انتي عندك قشرة منتشرة بشعرك؟؟شعرك دهني؟؟ شفاك الله وعافاك
احنا الآن بندور على سبب التساقط لما نتيجة التحاليل تظهر هانعرف ايه السبب بس انتي اهتمي بأكلك...
الله يطمنك دنيا وآخره ويبعد عنك كل مكروه ويفتحها بوجهك وين ماتروحين :)
كلامك بسلم ماشاء الله

بالنسبه لنوعية شعري الشعره سميكه وفيها نعومه وفي نفس الوقت فيها نشفان
يعني لازم احط كريم بعد الاستحمام
لاكن الجذور ناعمه
وانا ماعمري جتني قشره الا من شهرين فقط مع حكه

دكتوره ايش اهمية دواء بانتوجار؟ وهل اذا اخذته زياده على العلاجات اللي عندي اكون كثرت على نفسي ادويه ؟
ومن ناحية التغذيه ماشاء الله انا احب الحليب وصحتي كويسه لاكن مقصررررررررره جداً جداً في الفواكهه !! :44: