memsi
memsi
ابلة دينا

البقاء لله ربنا يرحمها ويغفر لها ويوسع مدخلها
معلش مخدتش بالى قبل كدة

والموقف اللى حصل غريب جدا سبحان الله
لميا2008
لميا2008
البقاء والدوام لله شدى حيلك يا ابلة دينا و ربنا
يجعلها اخر الاحزان وفعلا الموقف الى حكتيه غريب جدا سبحان من له الدوام
كهرمانة12
كهرمانة12
الحمد لله يابلة دينا علي كل شئ...والف مبروك الشعار انتي تستاهلي اكتر منه بكتيير
والف مبروووك لمصر بجد يستاهلوا الفوز تعبوا كتير
بس لو سمحتوا يابنات اللي يحب يقول ملحوظة هنا بخصوص الملف يقولها بطريقة لطيفة شوية وانا مش عاوزة اوضح عشان معملش مشاكل بس لاني متضايقة حبيت اقول الكلام بشكل عام

فراشة نورتينا من تاني حمدالله علي سلامتك

حبيبة ايه الجمال دة حلوووو اوي ماشاءالله

دي صورة كفتة حسن باشا قلت انزلها من باب التغيير في الاطباق الرئيسية بس جمييلة اوي

أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
منحرمش يا بنات شكرا يا فطومه الموقف المفاجىء اللى حصل انا ححكيهلكم بس للعظه مش اكتر بعد ما انتهينا من الاجراءات الاوليه واتجهنا للمسجد لصلاة العصر والصلاه على خالتى قبل السفر لبورسعيد للدفن المهم يادوبك دخلنا المسجد وحنبتدى فى الصلاه ولقينا هيصه بره خرجنا نبص فيه ايه ؟؟؟ اتفاجئنا سبحان الله ان سائق سيارة الاسعاف اللى يادوب من ثوانى كنا واقفين بنتكلم معاه وبنقوله حنمشى ازاى ؟ علشان منتوهش من بعض فى الطريق لقيناه وقع لوحده على الارض واذ انه اتوفى :44: اه والله:icon33: اللى كان واقف من ثانية بيكلمنى وهو اللى حينقل المتوفيه هو اتوفى فى لحظة وسط زهولنا كلنا وطبعا شالوه وبعتولنا سائق تانى للعربيه .....سبحان من له الدوام فعلا اعمل لاخرتك كأنك تموت غدآ
منحرمش يا بنات شكرا يا فطومه الموقف المفاجىء اللى حصل انا ححكيهلكم بس للعظه مش اكتر بعد ما...
لا حول ولا قوة الا بالله نعم بالله وصدق رسوله الله يرحمه ويرحمنا جميعا وييسر حسابهم وحسابنا يا رب ويجعلها آخر الأحزان
sama_sehab
sama_sehab
دون لا اله الا الله سبحان الله لكل اجل كتاب وربنا يصبركم على فراقها

ويرزقها الجنه ان شاء الله

سما الدقهليه ماشاء الله تسلم ايديكي وكل سنه وابنك بخير وصحه وسعاده

حبيبه ماشاء الله حلوه اويييييي وفي انتظار الطريقه

فراشه تسلم ايديكي على النصائح الجميله ربنا يكرمك