oxygenatom
oxygenatom
ام انس ... صباحك ورد ... انا سألت عنك فى مشاركة ماضية ومردتيش عليا
بطلتى ابر التهبيط وبدأتى التنشيط ولا لسة
oxygenatom
oxygenatom
ازيك يا لومي ربنا يكرمك يارب انتي بقى هتبقى رفيقتي في التنشيط عشان كنت مستنية الدورة عشان انشط واهي نزلت النهاردة وهروح بقى للدكتور ربنا يكرمنا يااارب
ازيك يا لومي ربنا يكرمك يارب انتي بقى هتبقى رفيقتي في التنشيط عشان كنت مستنية الدورة عشان...
جاوبتى قبل ما ابعت مشاركتى ... ههههههه
ام انس 2006
ام انس 2006
يا بنات انا خلاص الدورة جت بعد تثبيط المبيض والمفروض ابدأ تنشيط
وعايزة اعمل تلقيح رغم د/عادل قال مالوش داعي
بس انا لو محملتش مع التنشيط مش هنشط تاني في السعودية عشان مفيش وقت هنزل مصر وجوزي بعدي بشهر ونعمل حقن
عشان كده بقول تلقيح واهو نكون عملنا خطوة زيادة

ان شاء الله هستخير الاول
ام انس 2006
ام انس 2006
ربنا يخليكي ليا يا اوكسي يارب

اديني جاوبت باستفاضة انا تقريبا من ما شاركتش من يوم ما سألتيني

ربنا يكرمك يا اوكسي
oxygenatom
oxygenatom
أوكسى بليزززز عندى سؤال .. دلوقتى أنا عندى حاجه معدن بس أنا مش عارفه إسم المعدن ده إيه .. هو نفس المعدن اللى بيكون فى رجل الكرسى عارفاه .. المهم الحاجه ده جالها صدأ و أنا مضطره أنضفها مش هينفع أرميها .. أنا عارفه موضوع إن البيبسى ممكن يساعد بس كنت عايزاكى بعد إذنك تقوليلى كمان على أى مستحضرات تانيه موجوده فى السوق أو ماده معينه بتشيل الصدأ
أوكسى بليزززز عندى سؤال .. دلوقتى أنا عندى حاجه معدن بس أنا مش عارفه إسم المعدن ده إيه .. هو نفس...
رورو يا حبيبتى ... قصدك حديد
لو حاجة مصنوعة من الحديد وعاوزة تنضفيها يبقى احسن حاجة ليها هى البيبسى .. او تجيبى الكربوناته وتدوبيه فى الميه .. معلتين صغيرتين على كوب ماء وبعدين تمسحى بالمحلول ده الصدا فيروح
اما لو فيه صدأ جه على الملابس .. بتجيبى نصف ليمونه وتعصريها فى طبق معاه معلقة ملح طعام وتدوبى الاتنين فى بعض بقشرة الليمونه ... بعدين تدهنى المحلول فى البقعة وتتركيها 12 ساعة ... حتلاقى الصدأ اختفى زى السحر ...فتغسلى الملابس عادى
دى من روائع الكمياء فى الحياة العملية