madam_mohd
madam_mohd
صباح الخير علي احلي بنات في الدنيا .

النهارده رجي سعودي الصبح ولاقيت ورق الطرخون من امريكانا بكام بقي ب52ج قلت ليه لاها سوسو خالص .

مهموهتي النهارده العشا بيتزا انت كنت عارفه ولا ايه بس طبعا بتزا بتعتي مش بالجمال اللي انت حطاه ده .

المهم يا بنات بقالي فتره عاوزه اقلكو علي الموضوع ده ومعلش بنسي عشان احداث 11 اوكتوبر اللي حصلالي المهم في واحده في منتدي تاني بتبيع جبنه موتزاريلا بجد رائعه يا بنات الكيلو ب 28 ج سواء قطع او مبشوره بس في مشكله بقي ايه هي لازم تبيع كل 5 كيلو مع بعض فاللي يعرف يتصرف في الباقي او يوزعهم علي جيرانه اصحابه اخواته بصراحه انا باخد ال5 عشان شغلي بدي واحد لماما وواحد لحماتي حبيبتي بس بجدجبوها وانتو مغمضين زي بتاعت المحلات بالظبط نسبه الحليب فيها عاليه جدا وعلي المكرونات مقلكوش لو عاوزين رقمها احطه .

كان في حد بقي اول حرف من اسمه سماح كان وعدنا يعملنا تارت التفاح فين يا ست انا عندي عزومه يوم الجكعه وعاوزه اعمل تارت

منمن ايه الحلاوه دي وحشاني بجد متغبيش تاني من فضلك.

ميموي خليك منورنا كده علي طول.

كوكو اخد طياره واجي ادوق حته من السويسرول وارجع شكله يجنن
ROSHANA
ROSHANA
انا عارفة الست دى فى منتدى اللى اوله ف صح يا رشا وبعتلها مرة وكان عندها استعداد تنزل فعلا فى السعر بس انا ترددت لان معرفش حد جربها وبعدين سعرها مش فارق كتير عن العروض اللى بجيبها على الموتزريلا العادية

بس ما دام جربتيها اشترى وانا مطمنة

مين تحب تشارك معايا يا بناويت النص بالنص بس داخل مدينة نصر العظمى

رشا بتسلمك فين الجبنة؟؟؟
marwaibra
marwaibra
انا عارفة الست دى فى منتدى اللى اوله ف صح يا رشا وبعتلها مرة وكان عندها استعداد تنزل فعلا فى السعر بس انا ترددت لان معرفش حد جربها وبعدين سعرها مش فارق كتير عن العروض اللى بجيبها على الموتزريلا العادية بس ما دام جربتيها اشترى وانا مطمنة مين تحب تشارك معايا يا بناويت النص بالنص بس داخل مدينة نصر العظمى رشا بتسلمك فين الجبنة؟؟؟
انا عارفة الست دى فى منتدى اللى اوله ف صح يا رشا وبعتلها مرة وكان عندها استعداد تنزل فعلا فى...
انا يا رشا اشارك معاكي جدا وانا ساكنة بمدينة نصر بس هي تتشال بالفريزر عادي؟صح
madam_mohd
madam_mohd
اه يا روش الله ينور عليكي وهتلاقيها مان علي الفيس بوك انا شجعتها وفتحت حساب عليه بس يا روش بالنسبه لسعر الموتزاريلا لا دي ارخص احسبيها كده دا الكيلو ب28 التانيه واستغفر الله بنشتريها ب16ج ال400ج يعني الكيلو 40 ودي والله يا بنات تحسو انكو بتستعملو زبده بس هقلكو علي حاجه اللي تشتري تسيح الكيلو وتقسمه علي اكياس حسب استعملها عشان مش كل شويه تفكيها وترجعي تجمديها وبعدين بتتشال في الفريزر في التلاجه من تحت لا لان مفيهاش مواد حافظه خالص .

انا قبلتها في موقف ميدان الحجاز اخدتهم ومشيت علي طول هي بتقابل الناس هناك عشان جمب بيتها وعشان بتديهاللك متلجه
ام جميله 2
ام جميله 2
مدام محمد معلش من فضلك تقوليلى يعنى ايه زى الزبدة
لانى جبت قبل كدة جبنه موتزاريلا برضه بالكيلو وكانت كأنى حاطه سمن مش جبنه ساحت زى السمنه مابتسيح وطبعا كده تبقى مش جبنه موتزاريلا ولا حاجة
ياريت تفيدينى فى الموضوع ده لانى من عشاقها وباحب اضيفها على حاجات كتير اوى