omelkatkot
omelkatkot
janet janet :
بصراحة كتيييييييييييير روعة فساتين أكثر منهم مراييل مطبخ عن جد كلكم ذووووووووووووووووق تقبلو تحياتي
بصراحة كتيييييييييييير روعة فساتين أكثر منهم مراييل مطبخ عن جد كلكم ذووووووووووووووووق...

شكرا ليك اختى جانيت

الهدف ارضاء طلبات الاخوات

والافادة

وطبعا الموديلا ت حلوة

طبعا حتى نتعود على الاناقة داخل المطبخ

لتسعدى اسرتك وعيونهم

لك تحياتى
omelkatkot
omelkatkot
ماشالله عليك مررره اشكالهم حلوه ماتقصريييييييين:26:
ماشالله عليك مررره اشكالهم حلوه ماتقصريييييييين:26:

شكرا ليك

وسعيدة لسعادتكم

لك كل التحية
ام الشهم
ام الشهم
janet janet :
بصراحة كتيييييييييييير روعة فساتين أكثر منهم مراييل مطبخ عن جد كلكم ذووووووووووووووووق تقبلو تحياتي
بصراحة كتيييييييييييير روعة فساتين أكثر منهم مراييل مطبخ عن جد كلكم ذووووووووووووووووق...
موديلات قمة في الروعة بالنسبة لي لازم البس مريلة وراح احاول اطبق واحدة منها بصراحة محتارة ايش اختار منها:confused- دعواتي الصادقة لك بالتوفيق والسعادة
omelkatkot
omelkatkot
موديلات قمة في الروعة بالنسبة لي لازم البس مريلة وراح احاول اطبق واحدة منها بصراحة محتارة ايش اختار منها:confused- دعواتي الصادقة لك بالتوفيق والسعادة
موديلات قمة في الروعة بالنسبة لي لازم البس مريلة وراح احاول اطبق واحدة منها بصراحة محتارة ايش...
شكرا ليك اختى

وانا فى بالى عايزة ارسم موديل منهم

على باترون وانزله وده لانها مودلات عجبانى فعلا

وربنا يوفقك اختى

وتعملى مريلة وتبقى ملبوس الهنا

لك تحياتى
مشرقة الحياة
مشرقة الحياة
medee medee :
و دول بعض الصور لي كنت مخزناها ، أنا عملت الموديل الأخراني لبنتي بس بألوان مختلفة
و دول بعض الصور لي كنت مخزناها ، أنا عملت الموديل الأخراني لبنتي بس بألوان مختلفة
:27::3_13_12:بصراحه تجنن عمري ما شفت مثلها بصراحة انك ممبدعه الله يوفقك :27::3_13_12: