ساره الحلوة
ساره الحلوة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سناء بك
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
يعطيكِ العافية

ام روان ومحمد
يعطيكِ العافية على الرابط

لباقي الأخوات
يعطيكم العافية على الإضافة
ساره الحلوة
ساره الحلوة

ساره الحلوة
ساره الحلوة

سناء بك
سناء بك
ربنا يخليكي يارومي وبارك الله فيكي وشكرا
ربنا يخليكي يارومي وبارك الله فيكي وشكرا
بسم الله الرحمن الرحيم

شكرا لكم جميعا علي مداخلتكم والله يبارك فيكي يا natally بس ياخسارة برده الموضوع مش بيفضل في مكانه الجديد بينزله تحت وشكرا لك يا ميمونه علي الصور

ايه ده البالتاباسترى اللي بتقولي عليه يا هند قصدك الرسم بالزيت ولا ده حاجة تانيه ياريت تقولنا المعلومه دي

ام روان ومحمد تسلمي يا غالية علي الموقع وعلي فكرة كل الصور اللي انا بنزلها بنزلها برده من مواقع

واللي خلاني افكر في الملف لاني فوجئت ان فيه مواقع بتقفل او الصورة فيها بتتشال علشان كدة قلت بدال ما انزل اسم الموقع فقط انزل الصور ويبقي مرجع لنا كلنا لانها سوف تبقي في المنتدي تقريبا سنة فنكون عملنا اللي احنا عيزينه منها ولك الف شكر علي مداخلتك

شكرا لك حبيتي
Om_Dodo

ايوة يا نتالي12 انا برده بدور علي هذا البرنامج وياريت اللي تعرفه تقول لنا عليه

جميل جدا ياسارة يللا حبيتي معايا عايزين نخليه ملف به اكثر من 100 صفحة هههههههههههها
ولا كتير اللي نقدر عليه يمكن يحنو علينا ويثبته اسوة بباقي المواضيع المهمة

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نتالي12
نتالي12
بسم الله الرحمن الرحيم شكرا لكم جميعا علي مداخلتكم والله يبارك فيكي يا natally بس ياخسارة برده الموضوع مش بيفضل في مكانه الجديد بينزله تحت وشكرا لك يا ميمونه علي الصور ايه ده البالتاباسترى اللي بتقولي عليه يا هند قصدك الرسم بالزيت ولا ده حاجة تانيه ياريت تقولنا المعلومه دي ام روان ومحمد تسلمي يا غالية علي الموقع وعلي فكرة كل الصور اللي انا بنزلها بنزلها برده من مواقع واللي خلاني افكر في الملف لاني فوجئت ان فيه مواقع بتقفل او الصورة فيها بتتشال علشان كدة قلت بدال ما انزل اسم الموقع فقط انزل الصور ويبقي مرجع لنا كلنا لانها سوف تبقي في المنتدي تقريبا سنة فنكون عملنا اللي احنا عيزينه منها ولك الف شكر علي مداخلتك شكرا لك حبيتي Om_Dodo ايوة يا نتالي12 انا برده بدور علي هذا البرنامج وياريت اللي تعرفه تقول لنا عليه جميل جدا ياسارة يللا حبيتي معايا عايزين نخليه ملف به اكثر من 100 صفحة هههههههههههها ولا كتير اللي نقدر عليه يمكن يحنو علينا ويثبته اسوة بباقي المواضيع المهمة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم شكرا لكم جميعا علي مداخلتكم والله يبارك فيكي يا natally بس ياخسارة...
كيفك سناء و أخيرا لقيت الموقع مبارح لقيته وهاي الرابط نزلته الي بتحب تنزل البرنامج تنزله من الموقع الي عندكم سلام للجميع
http://www.pcstitch.com/