يومياتى مع الريجيم والاوربيتراك

علاج السمنة والنحافة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيباتى فى الله حواءات عالم حواء
ايه حواءات دى ؟؟؟؟؟؟؟؟
ما علينا
المهم انا ارادتى فى الريجيم تعبانى ما بأستمرش على ريجيم سرعان ما أزهق واترك الريجيم ومن كتر ما رحت لدكاتره علشان الريجيم اهلى فى البيت خلاص يأسوا منى وبقوا يقولولى ما عادش فيه ذهاب لدكاتره انتى اذا كنتى عايزه امشى مع نفسك اذا كان عندك اراده هاتقدرى تنزلى وزنك وعلشان ما اطلبش اروح للجيم اللى هم برضوه رافضينه جابولى جهاز اوربيتراك فى البيت ( يعنى ما تتحججيش )
والحقيقه انا زهقت من نفسى نفسى البس الموديلات اللى نفسى فيها واكون خفيفه والله زهقت بقى
المهم انا قررت اكتب يومياتى هنا علشان ألتزم بالريجيم والرياضه نفسى اتحدى نفسى واتحدى اهلى اللى زهقوا منى هم كمان ومن كتر كلامى عن الريجيم والسمنه خلاص كل اللى يشوفنى يعرف ان الحوار اللى هايدور عن الريجيم بقيت انكسف من نفسى
خلاص عايزه اعمل فى صمت من غير ما اتكلم معاهم
معلش هاقرفكم انتم استحملونى
والا على ايه اللى يزهق ما يدخلش الموضوع انا هاكتب مع نفسى
وان شاء الله أحقق هدفى

ادعولى بس الله يكرمكم انا نفسيتى تعبااااانه عايزه اتحدى نفسى وكل من حولى
الوزن : 88
الطول :160
الهدف الاول : 80
الهدف الثانى : 75
الهدف الثالث :70
هأبدأ من اليوم ان شاء الله فى كتابة يومياتى بس على نهاية اليوم علشان اكتب كل شىء بالتفصيل...
إلى اللقاء
40
8K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

شمس الحنين
شمس الحنين
هههههههههه
وأنا والله العظيم نفسك انا تعبت ومليت من نفسي وحتى صديقاتي صارو يدعون لي صرت قضية فلسطين المهم ايش رأيك نشجع بعض انا بديت حميه بسيطه اما الوزن حتى الانمااعرفه لاني ماوزنت وماعندي ميزان راح اشتري ميزان وان شاءالله راح اكوووووووون معكي واشجعك وتشجعيني لوحبيتي موفقه ان شاءالله
محبوبه الكل
محبوبه الكل
واو لقيت ربعي .. ياليت معك وكل يوم أكتب تفصيل عن يومي .. ونتساعد
القمرررررا
القمرررررا
الله ينحفكم وينحفني يارب
mamamia65
mamamia65
الله يوفقنا اجمعين
queen74
queen74
الله يوفقك وتنحفي وانت بألف صحة وعافية