ام شهاب1
ام شهاب1
حمد لله على سلامتك ياتوته ربنا يبارك في يمنى ويحفظها

ام البنات الف سلامه لايه ربنا يشفيها ويعافيها
رشا ام خالد حمد لله على السلامه عمرة مقبوله باذن الله ربنا يشفي زوجك ويعافيه

انوج هاتيها دلايه اتنين او تلاته جرام وحطيها في علبه شيك طالما بتحب الدهب وبوكيه ورد رقيق وخلاص حلو اوى كده

بنات انا بقيت عصبيه اوى ومش بطيق كلمه مش عارفه مالى وبطلع زهقى كله على محمد هوا بقى عنيد اوى عايز كل اللى يطلبه ينفذ لو ماعملتش اللى هوا عاوزه يفضل يعيط زن زن زن لما بحس ان هيجرالى حاجه من زنه تعتبت الحمد لله
roney7892000
roney7892000
حمد لله على سلامتك ياتوته ربنا يبارك في يمنى ويحفظها ام البنات الف سلامه لايه ربنا يشفيها ويعافيها رشا ام خالد حمد لله على السلامه عمرة مقبوله باذن الله ربنا يشفي زوجك ويعافيه انوج هاتيها دلايه اتنين او تلاته جرام وحطيها في علبه شيك طالما بتحب الدهب وبوكيه ورد رقيق وخلاص حلو اوى كده بنات انا بقيت عصبيه اوى ومش بطيق كلمه مش عارفه مالى وبطلع زهقى كله على محمد هوا بقى عنيد اوى عايز كل اللى يطلبه ينفذ لو ماعملتش اللى هوا عاوزه يفضل يعيط زن زن زن لما بحس ان هيجرالى حاجه من زنه تعتبت الحمد لله
حمد لله على سلامتك ياتوته ربنا يبارك في يمنى ويحفظها ام البنات الف سلامه لايه ربنا يشفيها ...
رشا الف سلامة على جوزك ربنا يتم له العملية بخير ويشفيه شفاء عاجلا

منمن جزاك الله خيرا على الدعاء انا مبسوطة ان القصص عجبتك

ام جميلة ازيك يا قمر
هدى الف سلامة على اية ربنا يشفيها شفاء عاجلا

مليسيا ازيك يا اسماء وازى جمانة اخباركم ايه وحشتينا

انجى ازيك ممكن تجيبى لحماتك شنطة ميك اب او برواز

راجية عفو ربى جزاك الله خير ا على الدعاء
ام سوسو جزاك الله خيرا على المنهاج وربنا يقدرنا ونقدر ننفذه
ام شهاب وام يوسف وميمسى ازيكم يا قمرات
ام البنات المصرية
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بكتبلكم بدموعى من فرط العرفان والحب ربنا مايحرمنى منكم ابدا
الحمد لله الحرارة ابدت تنزل مع الحقنه بتاعه المستشفى انا عارفه مش بس انجى الى ماما زوزو العظيمه الى عامله زى الدهب الى بنشيله للزنقه وياعطر ماما زوزو وصفتك بالوصف الى تستحقيقه من مصر الجديدة لزايد مش عارفه اقولكم الطريق كان ازاى اصعب ساعات عدت فى حياتى مابين الخوف من المجهول والامل فى الله ربنا يرحم امك يارحاب رحمه واسعه كل ماقلبى يوجعنى افتكر امك رحمها الله واسكنها الجنه كان اسلوبكم ومنهاجكم طاغى عليا مابين الدعاء والاستغفار والافكار السودا وكان املى من ربنا انه مايوجعش قلبى عليها يارب احفظ اولادنا جميعا كل الشكر ليكم انا عارفه ان كلمكم بتسالوا عليا وانا دخله اطمنكم ولو ربنا سهل هرجع تانى كل جسملى بيوجعنى وانا كمان سخنه عندى احتقان ودى رابع مرة فى شهر الحمد الحمد لله
كنزي1
كنزي1
كنزي1
كنزي1
ام البنات

الف سلامة علي اية يارب تكون احسن وياريت الي تعرف حاجة تطمنا يابنات

رشا

الف سلامة عليكي وان شاء الله تطمني علي زوجك ويقوم بالسلامة