boba boba
boba boba
مساء الخير يا بنات معلش غبت عنكم التفرة اللى فاتت اولها جالى حالة اكتئاب بسبب عدم نجاح عملية اوكسى و مش عارفة ليه كل دا مع انى دايما بيكون عندى امل و عارفة ان مش معنى فشل اى محاولة ان مافيش امل بل بالعكس الوقت قرب اكتر عشان حلمنا يتحقق بس دا اللى حصل كنت بدخل كل فترة اقرا كام صفحة و امشى و بعدين حصلى بعض الحاجات اللى تعبتنى و انا فى مصر نفسيا و اخيرها جسمانيا و اجلت سفرى للكويت بسبب حالتى الصحية و الحمد لله عدت على خير و رجعت يوم السبت اللى فات دا و ربنا ييسر لنا كل عسير يا رب المهم عاوزة ابارك لاودى و المتفائلة على الحمل و ربنا يتملكم على خير و يفرحكم ببيهاتكم يا رب ماما الف سلامة عليكى بس جربى تاكلى كورن فليكس باللبن انا كان بيفرق معايا جدا و انا حامل فى كريم و كمان التمر انا كنت باكل نوع اسمع عنبر كان ممتاز جدا ربنا يكرمك الف مبروك شوشو الحمد لله انك قمتى بالسلامة ان شاء الله يكونو ذرية صالحة باقى البنات بحبكم فى الله
مساء الخير يا بنات معلش غبت عنكم التفرة اللى فاتت اولها جالى حالة اكتئاب بسبب عدم نجاح...
كوكرتى حبيبتى حمدا لله على السلامة وانا اقول ياربى ايه النور اللى هل على الكويت فجأة ده اتاريكى رجعتى نورتيها بالسلامة

يلا بقى انسى اى اكتئاب او تعب جسدى ونفسى مريتى بيه فى مصر

وان شاء الله اوكسى وتوتا ونيفو وماما وعزيزو وبندقة وشيمو ونادو وبقيت البنات هيبقوا فرحة الملف فى الفترة الجاية ان شاء الله ومش معنى فشل عملية مهاية الدنيا اى نعم هو شئ متعب نفسيا بس الامل فى ربنا بيبقى اكبر وان شاء الله محدش فيهم يحتاج عمليات ولا اى شئ هى بس رحمة ربنا اللى احنا كلنا طمعانين فيها
زينب ابراهيم
زينب ابراهيم
كل عام وأنتم جميعاً بخير

اللهم يا مالك الملك يا ممسك السموات بغير عمد
ياسائق القوت ويا سامع الصوت ويا كاسي العظام لحماً بعد الموت
أسالك يارب وأتوجه إليك بنور وجهك الكريم
ان ترزقني وإخواتي في هذا الملف وكافة المسلمات المحرومات
بالذرية الطيبة الصالحة
التي تقر اعيننا وتفرح قلوبنا
اللهم اجعلنا ولودين ودودين وبارك لنا في أزواجنا وذريتنا
واجعلنا من أهل الجنة الذين تقول لهم يوم القيامة
"لهم مايشاؤون فيها ولدينا مزيد "
اللهم اجعل قلوبنا سعيدة وهمومنا بعيدة وعيشتنا رغيدة
وسرورنا يزيد وفرجك قريب
رب كما جعلتنا نجتمع على الخير وبحب في الدنيا
فاجمعنا في الآخرة عند مقعد صدق عند مليك مقتدر
واغفر اللهم لنا ولوالدينا ولأخواننا الذين سبقونا بالإيمان
وسبحان ربك رب العزة عما يصفون وسلام على المرسلين
وصلي اللهم وسلم وبارك على أشرف الخلق
سيدنا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين
آميييييييييييييييين يارب العالمين
أم اياد 2009
أم اياد 2009
يا بنات عاوزة استشيركم في موضوع مهم جدا وحده من اعز صديقاتي ليها 9 شهور متزوجه وما حصلش حمل ونصحتها تعمل فحص الهرمونات وطلع fsh 7 lh 6 prolactin 9 ايه رايكم تكيس مش كده مع انها عباره عن عصايه من كثر النحافه مش عارفه انصحها بايه تخس ازاي وهيا اصلا مش سمينه تفتكروا تبدء تنشيط ولا تعمل ايه
يا بنات عاوزة استشيركم في موضوع مهم جدا وحده من اعز صديقاتي ليها 9 شهور متزوجه وما حصلش حمل...
ماما صاحبتك تقريبا نفس حالتى
ومكن كمان اكون انا اسوء
لان كان ال lh اعلى من fsh
وطبعا دكتور عادل قالى علاج هو التنشيط
بس اهم حاجة انها تحاول تمشي على خطة تنشيط جيدة وان شاء الله تحمل على طول
لانى اكتفشت ان كل محاولات التنشيط اللى كنت بعملها قبل كدة زي قلتها
وعلى فكرة انا مش باخد سيدوفاج
تنشيط جيد فقط لا غير
بس الدكتور ادانى حبوب منع الحمل 3 شهور بعد المنظار عشان يمنع تكون اكياس مرة تانية
لكن بالنسبة لصاحبتك بتهيألى ملهاش لازمة
أم اياد 2009
أم اياد 2009
نيفوو كان نفسي امبارح اتكلم معاكى
بس اعمل ايه فنفسي فطرت واخدت العلاج ولقيت نفسي
باخد السرير بالاحضان
فضلت ل الليل مرهقة وتعبانه
مع انى كنت طول النهار زي الجن
معلش ملحوقة مسيري اقفشك اون لاين

مشمشة استعدتى لاستقبال هدهد ولا لسه
الايام جريت بسرعة وخلاص قربنا من تحقيق حلمك وحلمنا
ياااااااارب تقومى بالسلامة انتى والبيبي

طماطم ايه يا بنتى
الشقة الجديدة خدتك مننا ولا ايه
هو شهر العسل لسه مخلصش ؟

بندقة حمد الله ع السلامة
الحمد لله ان المنظار عدى على خير وطلع زي الفل
يارب نباركلك قريب على نجاح العملية

توفى اين انتى
تعالى طمنينى عليكي وبطلى هسهس

توتا كويس اوووى انك عملتى الحجامه عند دكتورة متخصصة
وان شاء الله تحملى بعدها من غير اي عمليات

دوعه متحاولى تروحى تطمنى على نفسك وتشوفى ايه اللى بيحصلك
وازاى الدورة تجيلك مرتين فالشهر ؟
حتى لو كان حمل ونزل الدورة بتيجى بعديه بشهر او اكتر
على العموم ربنا يهون عليكى الغربة
وان شاء الله بعد العيد نسمع عنك اخبار حلوة
رمـــــال
رمـــــال
يا بنات عاوزة استشيركم في موضوع مهم جدا وحده من اعز صديقاتي ليها 9 شهور متزوجه وما حصلش حمل ونصحتها تعمل فحص الهرمونات وطلع fsh 7 lh 6 prolactin 9 ايه رايكم تكيس مش كده مع انها عباره عن عصايه من كثر النحافه مش عارفه انصحها بايه تخس ازاي وهيا اصلا مش سمينه تفتكروا تبدء تنشيط ولا تعمل ايه
يا بنات عاوزة استشيركم في موضوع مهم جدا وحده من اعز صديقاتي ليها 9 شهور متزوجه وما حصلش حمل...
ماما ماماتوا ازيك ياجميلة .. بالنسبه لصاحبتك اعتقد طبعا ان ارتفاع الال اتش بالشكل ده وقربة من الاف اس اتش دليل على وجود تكيس زى ما قولتى .. ايه رأيك تنصحيها بإنها اولا تشوف البروجستيرون اخباره ايه لانها تلاثية التكيس زى مانتى عارفه وكمان انصحيها تبعت لد عادل تستشيرة وتشوف هيقول ايه ويمكن ينصحها بخطة العلاج بتاعه اودى لان كده او كده مينفعش نقول لها خدى تنشيط ولا اعملى ده ولا ده من دماغنا خصوصا انها لسه متزوجة حديثا والحرص معاها ضرورى .. الا قولى لى صحيح انتى حجزتى تذاكرك لمصر ولا لسه وهتيجى امتى يامامتى