ملاك الغربة
ملاك الغربة
ماكينتي جانومي وتشتغل على 220 أخدتها بـ 850 من سبع سنين تقريبا
ممتازة
الموديلات الجديدة بعد أفضل
أما سنجر فما عندي خبرة فيها
enason
enason
انا جبت ماكينتي جانومي موديل 392 ب 620 ريال من المعيقلية من كام شهر
بس مع ان الكل بيشكر فيها الا انها مش عاجباني مش مريحاني
بتعلق و بتزن كتير اعمل ايه يا بنات و تنصحوني بايه
shoq7
shoq7
enason enason :
انا جبت ماكينتي جانومي موديل 392 ب 620 ريال من المعيقلية من كام شهر بس مع ان الكل بيشكر فيها الا انها مش عاجباني مش مريحاني بتعلق و بتزن كتير اعمل ايه يا بنات و تنصحوني بايه
انا جبت ماكينتي جانومي موديل 392 ب 620 ريال من المعيقلية من كام شهر بس مع ان الكل بيشكر فيها الا...
قبل 6 اشهر

اشتريت مكينة جانومي 393 سعرها 670 وفيها 23 غرزة

وسالته ايش افضل سنجر او جانومي قال لا جانومي افضل من سنجر سينجر صيني وجانومي تايلاندي

ماشاء الله زي الفل

تقريبا تبغى تزيت يا الغلا وبعد كل استعمال نضفيها من الغبرة بفرشاء

وان شاء الله بتحبية مع الايام

دمتم موفقين
فارسة أرض الخيال
shoq7 shoq7 :
قبل 6 اشهر اشتريت مكينة جانومي 393 سعرها 670 وفيها 23 غرزة وسالته ايش افضل سنجر او جانومي قال لا جانومي افضل من سنجر سينجر صيني وجانومي تايلاندي ماشاء الله زي الفل تقريبا تبغى تزيت يا الغلا وبعد كل استعمال نضفيها من الغبرة بفرشاء وان شاء الله بتحبية مع الايام دمتم موفقين
قبل 6 اشهر اشتريت مكينة جانومي 393 سعرها 670 وفيها 23 غرزة وسالته ايش افضل سنجر او جانومي...
نسيم التفاءل
نسيم التفاءل
آهلين اختي أنا توني مشترية مكينة جانومي يقولي ياباني بتجميع تايون يعني مش بطاله كويسه
صناعه تايلنديه موديل 393 خياطه وتطريز بصراحه ارتحت وانا اشتغل بها والحمد لله..
اخذتها من المحسن بـ650 ريال مع طاولتها ب300 ريال يعني كله 950 ريال
اما سنجر اللي موجوده يقولي انها كثير رجعوها
لان القطعه اللي يتحط فيها المكوك حاطينها بلاستيك مي مثل قبل وصايره تنكسر مع الاستعمال
وكان افضل مافي المحل جوكي وجانومي جوكي طبعا بالغالب للمشاغل لانها سريعه وتقدري تخيطي بها الجلد بعد
لكنها كانت ب1000 ريال وماكان فيها تطريز اما باقي المكاين اللي عنده كان كلها صيني
وآسفة على الاطاله