omtotro

omtotro @omtotro

عضوة نشيطة

تعالوا اقولكم على احسن كريم للشعر استخدمته

العناية بالشعر

السلام عليكم ورحمة الله وبر كاته
بصوا انا هقولكم بصراحة وشهادة حق ومش عايزة منكم غير انكم تدعولي ربنا يرضى عني

انا جربت معطم منتجات الشعر اللي في السوق من مصري ومستورد ومفيش حاجه جابت أثر معايا انا كنت خلاص ناويه اقص شعري لأني مش عارفة امشطه وكان بيقع بكميات رهيبه لغاية اما رحت سوبر ماركت ولقيت منتجات حراز فيه فقلت اجربه مش هخسر حاجه انا كده كده هقصه والحمد لله
ومن أول مره استعملت حمام كريم اسمه( كوليسترال كريم) حمام زيت للشعر من منتجات حراز
أعشاب طبيعيه من غير كيماويات ولا حاجه بصراحة انا مصدقتش شعري ملمسه بقى ناعم وبيلمع وبقى سهل أمشطه انا بصراحة لما لقيت كده قلت لازم اقولكم علشان تستفيدوا زيي
و انا جربت كمان من منتجات حراز كريم للتصفيف اسمه ( كندز كريم بالصبار ) لعلاج القشرة والحمد لله القشرة قلت خالص عليه فاللي عندها قشرة تستعمله هتلاقي بمشيئة الله القشرة راحت

وجربت كريم السعد اللي بيقلل نمو الشعر بس لسه انا بجربه بقالي اسبوعين وحاسه الشعرة اللي طالعة اخف من الاول

فماشاء الله بجد حاجات حراز حلوة قوي انا كل اما الاقي حد اعرفه أومعرفوش اقوله على المنتجات ده لأني عارفه المعاناة اللي بنعانيها من شعرنا والاهتمام بيه

المهم اني انا من مصر وعرفت عن منتجات حراز من الأخوات في المنتديات فربنا يجازي خير كل اللي كتب عن منتجات حراز ودلني عليها
39
91K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

]~&[دهن العود]&~[
الله يجزاك خير يا اختي وماقصرتي والله يهنيك في اللي استخدمتيها..

بنات الرياض وين الاقي منتجات حراز ؟؟
omtotro
omtotro
الله يجزاك خير يا اختي وماقصرتي والله يهنيك في اللي استخدمتيها.. بنات الرياض وين الاقي منتجات حراز ؟؟
الله يجزاك خير يا اختي وماقصرتي والله يهنيك في اللي استخدمتيها.. بنات الرياض وين الاقي منتجات...
اختي ( دهن العود ) شكرا لمرورك ولدعائك
والمنتدي هنا فيه اخوات كتير بيبيعوا منتجات حراز وبيوصلوها لغاية البلد اللي انتي فيها
انتي ممكن تعملي بحث وترسلي للسيدات اللي بتبيع وشوفي انسب سعر واشتري منه
او لو عندك حد من قرايبك في مصر خليه يشتريهولك هيبقى اوفرلك بكتير لأن المشكلة بتبقى في سعر الشحن هوه اللي بيغلي السعر
شـايله جـروحها
تسلمييييييين حبيبتي
a_one164
a_one164
مين القمر دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
ام توترو ازيك يا سكر ربنا يا رب يرضى عنك ويرضيكى ويبارك فيك اللهم امين

انتى شجعتينى انى اروح لحراز لانى عملت عملة مهببة فى شعرى
استخدمت الصبغة الايطالى بوظت شعرى وقبلها كنت عاملة اكسجين وبودرة تفتيح يعنى شعرى اتدمر تماما

مع العلم انى يا ما بهدلته بس هو ناعم بس بعد الحادثتين الاخيرتين دول اتنيل خالص

وضحى بئة بالضبط اشترى ايه من حراز علشان لما اروح اقولهم على اللى انا عايزاه علطول؟؟؟؟؟؟؟؟
وجزاكى الله خيرا يا قمر
على ذكر تجربتك
omtotro
omtotro
مين القمر دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ ام توترو ازيك يا سكر ربنا يا رب يرضى عنك ويرضيكى ويبارك فيك اللهم امين انتى شجعتينى انى اروح لحراز لانى عملت عملة مهببة فى شعرى استخدمت الصبغة الايطالى بوظت شعرى وقبلها كنت عاملة اكسجين وبودرة تفتيح يعنى شعرى اتدمر تماما مع العلم انى يا ما بهدلته بس هو ناعم بس بعد الحادثتين الاخيرتين دول اتنيل خالص وضحى بئة بالضبط اشترى ايه من حراز علشان لما اروح اقولهم على اللى انا عايزاه علطول؟؟؟؟؟؟؟؟ وجزاكى الله خيرا يا قمر على ذكر تجربتك
مين القمر دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ ام توترو ازيك يا سكر ربنا يا رب يرضى عنك ويرضيكى ويبارك فيك اللهم...
أختي( شايلة جروحها ) شكرا لمرورك ودعائك

حبيبتي ( a_one164) عاملة ايه شكرا على كلامك الحلو ودعائك
والف سلامة عليكي بصي حمام الكريم اللي قلت عليه ( كوليسترال كريم) ده بجد حلو قوي انا شعري كان بيقع بطريقة رهيبة دلوقتي الحمد لله بتسرح ومش بلاقي شعر بيقع زي الاول يدوب شعرتين بس وشعري ملمسه ناعم وبيلمع فممكن تجربيه ومش غالي سعره 15 جنيه بس

وفيه زيت ناس كتير شكرت فيه اسمه( زيت الحية ) بيقولوا بيخلي الشعر يبقى ناعم وبيشيل التقصيف بس انا مجربتهوش انتي ممكن تجربيه

جربيهم وربنا يجعل شعرك زي الحرير ان شاء الله