نونييييي
نونييييي
السلام عليكم يا بنات والله انا احترت من موضوع الدورة هى نزلت نقطتين فقط اول امس وانا اعتبرت انها نزلت من امس لانها نزلت اول امس حوالى الساعه 2 ليلا المهم من وقتها لم ينزل عليه اى شئ غير افرازات بنى فاتحه جدا اى تقريبا لونها بيج واليوم ما فى اى افرازات بس لما مسحت بالمنديل ومن الداخل لقيت افرازات بيضاء رغم انى شربت امس كاسة قرفة واليوم كاسة قرفة وجالى امس مغص شديد فى الصباح لكنه ما طول ولعبت رياضة امس لاكثر من ساعة لدرجة ان جسمى كله بيؤلمنى من الصباح ومع ذالك لم تنزل الدورة بعد ومش عارفة اعمل ايه ياريت تشورو عليه اعمل ايه

~~~ام الاشبال~~~~
السلام عليكم يا بنات والله انا احترت من موضوع الدورة هى نزلت نقطتين فقط اول امس وانا اعتبرت انها نزلت من امس لانها نزلت اول امس حوالى الساعه 2 ليلا المهم من وقتها لم ينزل عليه اى شئ غير افرازات بنى فاتحه جدا اى تقريبا لونها بيج واليوم ما فى اى افرازات بس لما مسحت بالمنديل ومن الداخل لقيت افرازات بيضاء رغم انى شربت امس كاسة قرفة واليوم كاسة قرفة وجالى امس مغص شديد فى الصباح لكنه ما طول ولعبت رياضة امس لاكثر من ساعة لدرجة ان جسمى كله بيؤلمنى من الصباح ومع ذالك لم تنزل الدورة بعد ومش عارفة اعمل ايه ياريت تشورو عليه اعمل ايه
السلام عليكم يا بنات والله انا احترت من موضوع الدورة هى نزلت نقطتين فقط اول امس وانا اعتبرت انها...
حللي يانونيييييي

ان شاء الله تكون علامة حمل
وجــود
وجــود
السلام عليكم يا بنات والله انا احترت من موضوع الدورة هى نزلت نقطتين فقط اول امس وانا اعتبرت انها...
~~~ام الاشبال~~~~
اسيرة الجروح
اسيرة الجروح
مرحباااا بنااااات
كيفكم وش اخباااااركم؟؟؟؟
كيفكم مع هالحميه؟؟؟؟؟؟؟
بنااااات انا صااااابني احبااااط لما قريت ان وحده كاتبة ان الموز يعطي نتيجة عكسية وانا من يوم قالتلي الدكتورة وانا ابلع بهالموز
ايش الساااالفه اذا الدكتورة كاتبه لي الموز ومانعه البرتقال والحوامض وانتم مانعين الموز والبرتقال مطلوب
عن جد بدأ يضرب الفيوز في راسي:44: من أول اسبوووع
بعد سؤال معليش مصختها وثقلت عليكم بس استحملوني <<<<<آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخر مررررره
1-هل الممنوعات ما أكل منها ابدا ابدا ولا يسمح به مره بالاسبوع مثل(الحلى-الكاكاو-السينابون)؟
2-هل الحليب ومنتجاته ممنوع بس اكله مباشره او حتى اذا دخل في خليط الكيك او الشاااابوره؟؟؟
3-المكسرات المالح ايش موقعها من الاعراب؟؟؟:35:
3-متى استخدم بيكربونات الصوديوم وكيف الطريقه؟
وبث :33::33:
وفي النهاية من بغى الدح ما قال اح