التواقة للخير
كل سنه وانتوا طيبين وبالف صحه و خير ويارب دايما متجمعين وربنا قادر زى ما جمعنا هنا من غير ما نعرف بعض السنه الجايه ان شاء الله نكون متجمعين سوا على عرفات ياااااارب . ايه رائيكم يا جماعه فى الايام المباركه دى ندعى لبعض كلنا بظهر الغيب ان ربنا يحقق لكل واحده كل الى بتتمناه وربنا يتقبل منا جميعا سموحه تسلم ايدك حلى الزبادى شكله تحفه عجبانى اوى التوافيق والتباديل بتاعتك دى بحس انى فى حصة رياضه الى انامش بفهم فيهاحاجه اصلا :39: مها بجد بجد بجد انتى هااااااااايله ربنا يكرمك ويجع لكل اللى بتفيدينا بيه فى ميزان حسناتك فانيليا انا جبت قبل كده العجينه من المخبز وكنت بشيله اواطلعها تفك شويها وشتغل بيها بس كانت بتبقى متخمره ام زوما تسلم ايدك يا قمر حلوهفكره ايس كريم الفانيليا مع خليط الجبنه اكيد طعمها تحفه رشروشه يا قمر ربنا يخليكى لينا ودايما كده تتحفينا بابدعاتك ام جميله ربنا يخليكى يا قمر ويشفى كل الاطفال ياعينى بيصعبوا على الواحد اوى وهم تعبانين كتكوته ما شاء الله تسلم ايدك شكله يجنن انتوا شوقتونى انى اجرب طعمه Mooty انا بحب الكيك دى جدااااااا باكلها لوحدى تسلم ايدك يا قمر رانيا ما شاء الله التارت والسينابون احلى من بعض لوليتا شكل الكيك حلو اوى مع الاضائه الخافته دى يلا بقه قوليلنا الطريقه امانى معلش يا مونى انا مالحقتش اقرأ كلامك المره اللى فاتت كنت قمت بس بعتلك الاميل على الخاص يا قمر
كل سنه وانتوا طيبين وبالف صحه و خير ويارب دايما متجمعين وربنا قادر زى ما جمعنا هنا من غير ما نعرف...
بالهنا والشفا عليكم خلالالالالالاص نجربه فى القريب العاجل (( بصراحة كل اللى بتعمله حنون تحفة ويستاهل التجربة ))

تسلم إيديكى
وباشكر معاكى أم كريم ولجين

السينابون والله رائئئئئئئئئئئئئع ياريت الكل يعتمده ........... وربنا يباركلها فى صحتها ووقتها ومالها

تسلم إيديكى شكله رائع ماشاء الله لا قوة إلا بالله

أنا عارفة أخلاقك من كلامك والله يا رشا كلك ذوق وأدب ربنا يباركلك
وبعدين لو مش هتبيعى ليا ممكن أكون أعرف حد وأرشحك ليه فيدى وأستفيدى يعنى وده بيقربنا كلنا من بعض
أبعتيلى لو سمحتى أسمك على الفيس بوك
وعارفين إنك عمرك ماهتتأخرى علينا فى الأسئلة وده عشمنا فيكى برضه :39:

ياللا يا لولى قوليلنا الطريقة
شكلها تحفة ماشاء الله ((( عروستى )))

بيتهيألى دى كيكة الذرة اللى كنتى بتعانى منها واللا إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياللا مستنين الطريقة وإيه دى بالظبط:time:

وإنتى بخير يا أم زوما ياقمر وربنا يعيده علينا بخير ويجمعنا ما يفرقنا أبدا :27:

معاكى يا بسوم فى الدعاء
ربنا يجمعنا يارب ويرزق كل واحدة فينا بالحج
والوقوف بعرفات ياااااااااااااارب
وندعى لبعض بظهر الغيب وإنتى أول واحده هادعيلها على الفكرة الحلوة دى :27:
التواقة للخير
بالهنا والشفا عليكم خلالالالالالاص نجربه فى القريب العاجل (( بصراحة كل اللى بتعمله حنون تحفة ويستاهل التجربة )) تسلم إيديكى وباشكر معاكى أم كريم ولجين السينابون والله رائئئئئئئئئئئئئع ياريت الكل يعتمده ........... وربنا يباركلها فى صحتها ووقتها ومالها تسلم إيديكى شكله رائع ماشاء الله لا قوة إلا بالله أنا عارفة أخلاقك من كلامك والله يا رشا كلك ذوق وأدب ربنا يباركلك وبعدين لو مش هتبيعى ليا ممكن أكون أعرف حد وأرشحك ليه فيدى وأستفيدى يعنى وده بيقربنا كلنا من بعض أبعتيلى لو سمحتى أسمك على الفيس بوك وعارفين إنك عمرك ماهتتأخرى علينا فى الأسئلة وده عشمنا فيكى برضه :39: ياللا يا لولى قوليلنا الطريقة شكلها تحفة ماشاء الله ((( عروستى ))) بيتهيألى دى كيكة الذرة اللى كنتى بتعانى منها واللا إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ياللا مستنين الطريقة وإيه دى بالظبط:time: وإنتى بخير يا أم زوما ياقمر وربنا يعيده علينا بخير ويجمعنا ما يفرقنا أبدا :27: معاكى يا بسوم فى الدعاء ربنا يجمعنا يارب ويرزق كل واحدة فينا بالحج والوقوف بعرفات ياااااااااااااارب وندعى لبعض بظهر الغيب وإنتى أول واحده هادعيلها على الفكرة الحلوة دى :27:
بالهنا والشفا عليكم خلالالالالالاص نجربه فى القريب العاجل (( بصراحة كل اللى بتعمله حنون تحفة...
من فضلكم يا جماعة أنا حاسه
إن فيه حد سألنى على حاجة
ولما رجعت عشان أرد عليه تهت بين الصفحات
ونسيت السؤال...........:35:

إنتوا عارفين السن بقى :44:

معلش ماتزعلوش منى
واللى سألنى على حاجة وماردتش عليه يتكرم وينزل سؤاله تااااااااانى :27::27::27:

كلمة حواء
كلمة حواء
don
don
من فضلكم يا جماعة أنا حاسه إن فيه حد سألنى على حاجة ولما رجعت عشان أرد عليه تهت بين الصفحات ونسيت السؤال...........:35: إنتوا عارفين السن بقى :44: معلش ماتزعلوش منى واللى سألنى على حاجة وماردتش عليه يتكرم وينزل سؤاله تااااااااانى :27::27::27:
من فضلكم يا جماعة أنا حاسه إن فيه حد سألنى على حاجة ولما رجعت عشان أرد عليه تهت بين...
وانتى بألف خير يارب

الله يعنى الموضوع مطلعش بسبوسة بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad: انتى نفسك بتقولى مكتوب عليها ممبار محشى رز يعنى كان قرب يقولك حمرينى يا اسماء :mad:

وانتى بالف خير وسعادة يارب
don
don
صباااااااح الفل على رانيا وموتى تسلم ايديكم بالف هنا وشفا ويااارب تفضلوا معانا تانى على طول